Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dårlig 80 talls musikk?


Victoria

Anbefalte innlegg

Sliter med å skrive et norsk essay om de ulike tiårene i musikkhistorien og søker etter litt hjelp fra dere :)

Trenger noen gode eksempler på dårlig 80 talls artister - gjerne ufortjent kjente :D Og gjerne en liten kommentar om hvorfor nettopp de :)

Noe i duren puddelrock/grusomme powerballader/eller rett og slett musikk som er til for å skammes over...

^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, synes Duran Duran er ganske lite smigrende!

Jaja, det er lov å være uenig :rolleyes:

Neimen DD er ikke mitt favorittband heller, men det funker.

Er ikke Kraftwerk fra 80-tallet?

Det er skummel musikk :blink:

EDIT: Eller startet de på 70-tallet?

jaja.. det er ihvertfall forferdelig!

Endret av Aspmyra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FYYYYY!!! Duran Duran er jo helt fantastisk! Ok da, jeg har ikke hørt så mye på det, men "view to a kill" er jo tidenes Bond låt. So shutups!

EDIT:

Kraftwerk også? come on, de starta technoen, men det var da ikke de som kjørte den i dass? De er pionerer, og det bør de ha creds for syntes da jeg. Har forresten spillt Kraftwerk akkustisk, det var utrolig artig ^_^

Endret av LilleLars
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går vel litt på subjektive meininger. For meg så er eg ikkje noko glad i 80-tals artister som Europe, Madonna, Heart (på 80-talet) osv... generelt band som bruker for mykje hårspray (bare ein måte å forklare ting på).

Men eg synest Deep Purple er eit godt eksempel på dette, eg føler at Deep Purple aldri greite å prestera slik som dei gjor på 70-talet når dei gjekk isaman igjen som MKII på 80-talet. Dei greite rett og slett ikkje å holde det same musikalske nivået. Dei blei kjedelege (ikkje forstå meg feil, eg er stor fan av Deep Purple, men etter 1976 så føler eg at dei musta glansen).

Men alt dette er mine meininger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går vel litt på subjektive meininger. For meg så er eg ikkje noko glad i 80-tals artister som Europe, Madonna, Heart (på 80-talet) osv... generelt band som bruker for mykje hårspray (bare ein måte å forklare ting på).

Men eg synest Deep Purple er eit godt eksempel på dette, eg føler at Deep Purple aldri greite å prestera slik som dei gjor på 70-talet når dei gjekk isaman igjen som MKII på 80-talet. Dei greite rett og slett ikkje å holde det same musikalske nivået. Dei blei kjedelege (ikkje forstå meg feil, eg er stor fan av Deep Purple, men etter 1976 så føler eg at dei musta glansen).

Men alt dette er mine meininger.

Tja, Perfect Strangers inneheld jo mykje gode låtar...men for å vere on topic: Eg anbefalar ein kikk innom vh1, der florerar det av grusom grusom 80-talls musikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.