Web Analytics
Jump to content

Ibanez Richie Kotzen

kadett87
 Share

Recommended Posts

Bare tre stykk som ble lagd til han. Ikke akkurat én spesifikk modell, da de har forskjellige attributter. :)

Edit: Om du tenker på de med skrekkfilmmotiv, som Jonathan nevner. Finnes andre RGer og tele og ditt og datt... Fikk vel kastet gitarer etter seg han også, som alle andre på den tida. :D

Hadde en gang i tia en instruksjonsvideo av han,der han brukte den øverste der,var den jeg tenkte på!Kunne tenkt meg en sånn,men ikke sett noen til salgs noen steder,så skulle bare høre om det var skikkelig sjeldne saker!

Hadde en gang i tia en instruksjonsvideo av han,der han brukte den øverste der,var den jeg tenkte på!Kunne tenkt meg en sånn,men ikke sett noen til salgs noen steder,så skulle bare høre om det var skikkelig sjeldne saker!

Har en DVD med Kotzen der han viser frem alle disse gitarene avbildet her som han ikke bruker lengre.

Er no Young Guitar Japan greier.

Virker ikke som han er spesielt stolt av de :)

Etter litt søking ser det ut til at de fleste av disse ble solgt eller ligger godt nedpakket i et kott... Visstnok er ikke Richie så stolt over alt han tidligere har gjort. :D

Sitter akkurat og hører på hans 2006 plate "Into the black" - og det er rimelig langt fra det jeg husker fra en sound-page som kom sammen med Guitar Player Magazine i fordums tider (Hello my name is Richie Kotzen, I play a Ibanez 570 plugged directly in to a Laney amplifier 10.000 noter i sekundet solo).