Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva veier gitaren din?


Wikket

Vekt  

45 stemmer

  1. 1. Veid på badevekta

    • 0 - 1,9 kg
      1
    • 2 - 2,9 kg
      8
    • 3 - 3,9 kg
      20
    • 4 - 4,9 kg
      7
    • 5 - 5,9 kg
      7
    • 6 - 10 kg
      1


Anbefalte innlegg

Jeg gjorde det sånn først, men endret ganske raskt fordi:

1) Det der er en vanlig skrivemåte i matematikk, statistikk osv, brukes selv 1. klasse..............

Jeg skal ikke gjøre noe stort nummer av dette, men noen ganger er det enkleste best når man stiller et spørsmål.. Når jeg som er relativt godt skolert i matematikk og fysikk ikke forsto svaralternativene ved første øyekast så vil jeg tro det er flere av oss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du synes det er frekt får du klage til meg, da jeg er den eneste som har endret posten din. Jeg synes den er mye lettere å forstå slik den er nå.

Jeg klaget til deg, selv om jeg ikke adresserte til deg direkte. Jeg bryr meg ikke så voldsomt men jeg synes ikke administratorer skal gjøre slikt på generell basis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT: Jeg vet ikke hvor mye en Epiphone Les Paul veier, men det er ganske mye. Tipper rundt 5-6 kg.

Min Epi-Paul er visstnok en 1992-mod produsert i Tsjekkia, og føles betraktelig tyngre enn de asiatiske Epiene som henger i musikksjappa. Sliten i ryggen etter tre timer i øvingslokalet ja. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.