Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Identifikasjon av gamal ibanez-bass


Jens-K

Anbefalte innlegg

Enn om nokon av forumets bassistar kan hjelpe meg å finne litt info om ein Ibanez-bass eg har ståande. Den blei kjøpt på slutten av 80-tallet eller heilt i byrjinga av 90 av bror min, som forøvrig ikkje kan hugse hverken modell-namn eller prisklasse (litt over det billigaste meinar han på). Har ikkje bilete tilgjengeleg akkurat no, men kan prøve å forklare sånn nokenlunde korleis den ser ut. Kroppen er ganske avlang, og "finnane" er ganske spisse i form. Den er ikkje avrunda i kantane, derimot veldig firkanta. Headstocken har den karakteristiske ibanez-forma. Kan ikkje finne serienr. Nokon som kan hjelpe meg utan at eg postar bilete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei langt i fra så vintage! :)

Etter litt googling fann eg ei side med alle ibanez-modellane opplista, ser ut som det kan vere ein RD707, i Roadbass-serien.

330299.jpeg

Står ikkje veldig mykje om gitaren, er det nokon som har vore bort i ein slik? Sjølv syns eg det er ein kjempegod bass, utan at det fortel veldig mykje :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ser på serienummeret - så kan vi se hvilket år den er fra - og derfra naile ganske nøyaktig hvilken det er :)

Kan ikkje finne noko serienr...men er rimelig sikker på at det er denne, bortsett fra at min har bridge og stemmeskruar i krom...ellers er den kliss lik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig bass! :D Står det noe på mikker, brua, stemmeskruene? Slike småting kan gjøre det lettere å fastslå modell og årstall. :)

Sant å seie så har eg ikkje bassen for handa akkurat no, men det står kun ibanez på headstock, og eg kan ikkje hugse om det står noko på pu`s osv, trur ikkje det. Skal ordne eit bilete i løpet av dagen tenkjer eg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fann vist serienr. på bassen alikevel, må ha blanda saman med ein annan gitar då eg sa at nr. ikkje stod på. Serienr er F747600, kva kan eg lese ut av det?

Etter ei runde til med google har eg konstatert at gitaren er laga i Japan i 1987. Så då lurer eg berre på kva modell det kan vere?

Endret av Chuck
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig funnet indikasjoner på at de laget Roadbass med chrome også - tror kanskje dette blir konklusjonen?

1.jpg

Yes, der har vi den, heilt garantert! Hadde vore moro å vist kva den kosta ny... Bassen er ein av dei mest lettspelte eg har vore bort i, perfekt til min korte stubbar av noken fingrar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.