Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ny gitar


jealei

Anbefalte innlegg

heisann, jeg er på utkikk etter en gitar, og står mellom en esp ec 1000 og en gibson standar faded lp, jeg spiller både lett og tung rock, espen koster 9000, og gibsonen koster 12000, hvem av disse ville dere valgt, eller ville dere foreslått noen andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

heisann, jeg er på utkikk etter en gitar, og står mellom en esp ec 1000 og en gibson standar faded lp, jeg spiller både lett og tung rock, espen koster 9000, og gibsonen koster 12000, hvem av disse ville dere valgt, eller ville dere foreslått noen andre?

Du mener vell LTD Ec1000..

den koster 9000 ja..

siden du kan strekke deg til 12 000 bør du se på ESP Eclipse serien, det er den som Er Esp, EC-modellene er fra LTD.. men det er vell pretty obvious :P

spørs jo litt hva du liker best da.

Du bør prøve dem.

Selv synest jeg att en ESP i Eclipse serien er en av de feteste gitarene jeg selv har prøvd..

Har vurdert å selge gitarer for å skaffe en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener vell LTD Ec1000..

den koster 9000 ja..

siden du kan strekke deg til 12 000 bør du se på ESP Eclipse serien, det er den som Er Esp, EC-modellene er fra LTD.. men det er vell pretty obvious :P

spørs jo litt hva du liker best da.

Du bør prøve dem.

Selv synest jeg att en ESP i Eclipse serien er en av de feteste gitarene jeg selv har prøvd..

Har vurdert å selge gitarer for å skaffe en.

Signeres!! Ville helt klart gått for en ESP eclipse, fremfor en gibson standar når man først kan bruke 12000!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signeres!! Ville helt klart gått for en ESP eclipse, fremfor en gibson standar når man først kan bruke 12000!

Jeg ville gjort det helt motsatte. Gibson jevnt over eier ESP for meg iallefall.

Men er jo smak og behag i bunn og grunn, så du burde jo prøve å se hav du synes er best TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg for min del liker ikke finnishen på noen av esp eclipse, jeg synes derimot at asb finnishen til ec 1000 er nydelig, men er også veldig forelska i honey burst faded finnishen til gibson, det som er greia at ingen av mine loka butikker har disse inne, så jeg får ikke prøvd dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg for min del liker ikke finnishen på noen av esp eclipse, jeg synes derimot at asb finnishen til ec 1000 er nydelig, men er også veldig forelska i honey burst faded finnishen til gibson, det som er greia at ingen av mine loka butikker har disse inne, så jeg får ikke prøvd dem

hva snakker du om?..

Gå innpå f.eks ESP på Instrumentbutikken.no..

Der er sjuuukt mange helt sinnsyke finisher!!!

alt fra solid lakk til ordentlig fine transparanger.

Og neckene på Eclipsene er helt syke..

plukka opp en på en gitarsjappe, hadde egentlig bare forventa en helt "vanlig" gitar.

Men den var utrolig god. Gitaren har null mangler,

lyden er syk, utsende er flott, den føles flott.. Første-inntrykket var helt sjukt :)

Endret av xshorteyx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde holdt meg langt unna LTD.

ESP lager jevnt over bra gitarer.

Det at ESP`n er en "kopi" skal du ikke bry deg om.

ESP var jo et selskap som i likhet med Ibanez fikk de store gutta til å skjelve ved å lage kopier

som var billigere(og ofte bedre)

I dag er jo ESP desverre like dyrt som alt annet hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.