Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Aktiv Mic til LTD / Nytt HSH oppsett på RG


xshorteyx

Anbefalte innlegg

Heisann :)

Jeg lurte på om det var verdt å kjøpe en aktiv preamp (kobla inni gitaren) og kansje en SD Blackout til LTD Alexi 600`n min?

Eller om EMG HZ micen duger alene..

Vurderer kansje dette.. eller å skifte ut HSH oppsettet på Ibanez RG2570 Prestige.

De micene som står der nå er av merket "Dimarzio IBZ"

Endret av xshorteyx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da preampen booster signalet/legger til gain, har den liten eller ingen funksjon sammen med aktive pickuper. Det vil bli grøtete og udefinert. Skal du ha preamp så bruk den sammen med en passiv pickup. Alexi Laiho (som jeg antar du er en fan av) bruker den aktive preampen sin sammen med en passiv EMG. Personlig ville ikke jeg tatt meg bryet med å installere en aktiv preamp i gitaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en RG2770 - ikke helt ulik 2570'n. Jeg har nettopp bestillt et matched set Bareknuckle Miracle Man humbuckere, og en Bareknuckle Trilogy Suite singlecoil. Har ikke fått det enda, og dermed ikke fått prøvd det med tror det blir fett som f... :)

Jeg er også glad i EMG (aktive), men ville ha noe annet en jeg har i GR'n, samt at jeg ville ha ei metaløks der jeg ikke er avhengig av batteri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en RG2770 - ikke helt ulik 2570'n. Jeg har nettopp bestillt et matched set Bareknuckle Miracle Man humbuckere, og en Bareknuckle Trilogy Suite singlecoil. Har ikke fått det enda, og dermed ikke fått prøvd det med tror det blir fett som f... :)

Jeg er også glad i EMG (aktive), men ville ha noe annet en jeg har i GR'n, samt at jeg ville ha ei metaløks der jeg ikke er avhengig av batteri.

hvor mye koster det totalt for de 3 bareknuckle pickups`a?

Har vurdert noe Sd, eller andre dimarzio..

Dimarzio Malmsteen ey? :D høres ut som ordentlig saker.

skal se litt på alle forslaga. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville dette vært fete saker å sette inn? :P

blir en liten amount med penger da.. så må vell kansje ta det litt etter litt :S

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde

Passer denne inn i en vanlig RG-singlecoil fres?

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde <--Det blir den som haster x)

Viss dere ikke vet om en plass hvor dem selger dem passe rimelig til vanlig.

Endret av xshorteyx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.