Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Metal/stoner-band søker bassist eller trommis


Konnis

Anbefalte innlegg

God aften, bassister!

Vi er et band som foreløpig består av en trommis, og to gitarister. For å gjøre vårt lydbilde fullkomment leter vi etter en bassist. Du bør helst være på vår alder (rundt 15 år), like samme musikk som oss (alt fra Muse til Metallica, Dream Theater osv.) Du trenger ikke være nazi på bass, så lenge du greier deg fint gjennom Metallicasanger og lignende (for å ha et nivå å gå ut ifra). Som dere skjønner, spiller vi for tiden mye Metallica, og det meste går greit.

Men nå framover skal vi fokusere på å produsere egen musikk. Det vi (ihvertfall jeg) lager er stort sett alternativ rock, thrash metal og alt imellom. Vi er ganske nyoppstartede, men kjemien stemte fra første øving. Enkelthvis har vi erfaring i massevis.

Som sagt holder jeg til i Asker, de to andre karene holder til i Røyken. Vi er 15 år alle mann. Øvingslokalet er for tiden musikkbrakka på skolen min, men så fort jeg får bytta arbeidsdag skal vi leie rom i kulturhuset i Asker, det vil si lydisolert rom med forsterkere, trommesettt og alt. Nice. Som sagt florerer vi av ideér, og vi hadde tenkt til å mekke en låt i jula og stille opp på UKM, men pga bortreiste medlemmer - og selvfølgelig mangel på bassist - rakk vi aldri det. Selv om vi holder på for moro skyld, har vi ambisjoner også!

Send meg en PM, så kan vi snakke nærmere. :)

Med vennlig hilsen Olav, Magnus og Håkon.

Endret av Konnis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Veldig fett gig, varme opp for Karpe Diem (but still...)

Men som sagt, blir vanskelig uten bassist. Prøver Ã¥ fikse en annen trommis og nÃ¥, sÃ¥ blir det litt orden i sysakene. Er jeg og Olav som er kjernen i bandet B)

Men ja, kanskje vi skal laste opp litt lydklipp av oss som spiller snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vært for at jeg bodde i Fetsund (ved Lillestrøm) sÃ¥ skulle jeg gjerne vært med, eller ... ?

Begynte å spille bass nå i vinter. Hittil kan jeg Holy Diver, Only for the Weak, Rock and Roll Ain't Noise Pollution, You Shook Me All Night Long, Für Elise ... Ikke noe Metallica ennå, men har ikke prøvd heller ;P

Er 15 år btw, fyller 16 i oktober :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.