Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fender Deluxe Stratocaster


guitarrig

Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

12 000 er vel prisen FØR de nye prisene som er regulert etter den svake krona... en 4sound forhandler ga meg en pris på nette 14900 kroner:P

Det er mulig. Tre45 sa 12000 til meg for en liten måned siden.

Jeg liker S-1 switchen. Blir plutselig mye mer fylde med switchen inne. Noen som vet om S-1 fungerer hvis man skifter puper?

Ja, det burde den. Om jeg ikke har misforstått systemet så er det vel at man kjører alle pickupene samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte min for 8000, da var den ett år gammel og strøken.

Bra gitarer, om du er ute etter moderne type strat med 2punkts trem, som faktisk holder stemmingen:)

Låter veldig fint og er lettspilt.

Har ikke S1 på min, føler det er litt overflødig til mitt bruk, men den kan vel hende det er fordi jeg aldri har fått testet en med S1 skikkelig.

Kan anbefale denne gitaren for dem som vil ha en bra standard type Stratocaster.

DSC_0018_RESIZE.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en deluxe strat med hss oppsett og det er den beste gitaren jeg har. Slår stort sett alt annet lydmessig, solid bygd som alle stratter og kvalitet på alle områder. Tror ikke du blir skuffa hvis du handler en sånn. Har sett nyprien har liggi på fra 10k og oppover. Selv så bytta jeg den til meg mot en Ibanz JS1.

Endret av metalpete
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke kjøpe brukt når det er snakk om så mye penger:P

Vel, med mindre du her helt sikker på at dette er den perfekte gitaren ofr deg ville jeg anbefale å kjøpe brukt. På den måten kan du selge den for omtrent det samme du ga for den (prisene på Fender går visst opp i februar).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, med mindre du her helt sikker på at dette er den perfekte gitaren ofr deg ville jeg anbefale å kjøpe brukt. På den måten kan du selge den for omtrent det samme du ga for den (prisene på Fender går visst opp i februar).

Ja. De går ganske kraftig opp. Men det er fortsatt en egen trygghet med å kjøpe i butikk. Liker å ha noen å kontakte hvis noe ikke skulle være som jeg ønsker:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du først skal ut med 14000-15000 for en fender strat, kan du like gjerne kjøpe en Suhr pro.

Er vilt mye penger for en IKKE-custom shop fender, skal jeg være ærlig (selvom de spiller og låter bra).

Endret av Jonathan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Men jeg vil ha noen jeg kan henvende meg til hvis det skulle oppstå noen problemer. Også er det viktig å støtte all handel nå i finanskrisa da:P

Har du mye penger så er det fritt frem. Støtter Jonathan om å kjøpe en Suhr Pro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.