Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

This is LesMarshall92


Anbefalte innlegg

Heisann! har vært her en stund, men tenkte å presentere meg.

Jeg er da en gutt på 16 år fra et lite sted som heter Åros. (1 time utenfor Oslo, halvtime utenfor Drammen.)

Spilt gitar i ca 2 år.

Jeg spiller i et band som nå heter Point Of rescue, og vi spiller diverse lokale gigs. 3 gitarister, 1 bassist og trommis :)

Jeg er en av to hovedvokalister også.

Vi spiller en del "Crowdpleasers", gamle hits, men vi spiller også en del som kanskje ikke er så kjent, og egenkomponert materiale.

Første gitaren min fant jeg på søppeldynga (av alle ting), og det var en Bc Rich Ironbird.

Andre gitaren jeg kjøpte var en Gibson Les paul standard faded, hehe, smalt rett over på Gibson, og har ikke angret.

Har også en Fender American Deluxe Stratocaster og en gammel Cort Aukustisk.

Første ordentlige forsterkeren min var en Marshall Mf, noe jeg ikke var helt fornøyd med, så jeg skaffet meg en Marshall Jcm800, som min bandmate ødla, og fikk hans MF, greit nok. Solgte den og kjøpte meg en Marshall Jmp 100w mk.2 fra 78'. Storfornøyd.

(Storyen med Mf'en og kompisen gidder jeg ikke dra opp igjen, da det er lagt bak oss og det ikke er et problem.)

Har mange effektpedaler, og er ganske fornøyd med brettet mitt nå. trenger kun EQ og kompressor så er det komplett.

Jeg hører på mye musikk, men kan ramse opp en del: Jimi Hendrix, Guns's Roses, Velvet Revolver, Led Zeppelin, Pantera, Megadeth, Dire Straits, Pink Floyd, Slash's Snakepit, Black Label Society, BB King, Bon Jovi, Joe Satriani, DIO.. Listen er lang.

Er ganske aktiv her (føler jeg selv), og dere kommer sikkert til å se mer til meg ! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.