Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vinyl-tråden!


Ataxia

Anbefalte innlegg

jeg har vært fyktelig dårlig på vinyl, mye fordi jeg aldri har rota meg til å fikse meg platespiller.

men veit jeg har eat'em and smile her en plass pluss at jeg fikk et par bæreposer av stefatter for en stund tilbake:

post-1317-0-01834500-1362516507_thumb.jp

post-1317-0-26606100-1362516547_thumb.jp

post-1317-0-84144100-1362516566_thumb.jp

post-1317-0-83106200-1362516771_thumb.jp

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mja, blei i hvertfall skuffa etter så mye lovord fra pressen. Er ikke mye rock igjen i Bigbang.

Nei synes den nye plata var litt tam egentlig. Live er låtene gjort mye bedre synes jeg hvertfall, men det har vel litt med stemninga å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mja, blei i hvertfall skuffa etter så mye lovord fra pressen. Er ikke mye rock igjen i Bigbang.

Synes ikke det er noe skikkelig rock i noe av Bigbang egentlig, det blir for tamt... Flere sa til meg at jeg måtte se dem live for å kicke på det, så da gjorde jeg det. Og det var jo akkurat like tafatt som på skive. :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Stod visst en gammel gubbe på torvet i Kristiansand i dag med hundrevis av vinylplater til salgs, 50 kroner stk.. Jeg var ikke der, men kona var der! Hun kom hjem med Pink Floyd - A Collection of Great Dance Songs og Ike & Tina Turner - Nutbush City Limits.

Sistnevnte var som ny i kvalitet, men Pink Floyd suste og spraket godt!

Han står visstnok der i morgen også, må nok ned en tur å kikke litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.