Web Analytics
Jump to content

Oppgradering fra Epiphone

Gitar
 Share

Recommended Posts

Hei! jeg har lenge hatt en Epiphone flyin V, men begynner å bli lei gitaren og er på jakt etter noe av høyere kvalitet.

helst ikke en v eller exploerer, vil ha noe med normal form. Har dere noen anbefalinger å oppgradere til? spiller for det meste metal så tror humbuckere er tingen.

Har forresten spilt gitar i snart 6 år nå

Edited by Gitar

Skjekk ut Jackson og ESP. Nå vet jeg jo ikke budsjettet ditt. Da kan jeg komme spes modell-

Howdy...

Jeg har en LTD KH-602 til salgs rimelig (ca 4000,-) Denne er pent brukt og har aktive EMG

humbuckere.. Ikke veldig feil med tanke på Metal :-)

MYE gitar for Penga..!!

Skjekk ut Jackson og ESP. Nå vet jeg jo ikke budsjettet ditt. Da kan jeg komme spes modell-

Budsjettet er fra 5000-10000 kr liksom. Hadde også tenkt meg en modell uten tremolo system. Fast stol a la Gibson sitt tune o matic.

Se på Faded-serien. Den får du en Gibson SG til fem og et halvt laken. Les Paulen er litt dyrere, men skal være innenfor prisklassen din den også.

Har selv en Gibson SG Faded og syns det er den beste gitaren jeg noengang har spilt på. Har hatt den i 2 år. Kjøpte den for å ha noe mer håndterlig enn Gibson Explorer'n min med fast stol.