Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

CD eller nedlasting?


Dawn

Anbefalte innlegg

Skikkeleg triveleg at folk ikkje ser ut til å ta det eg seier seriøst. Eg meinte jo sjølvsagt ikkje at me skal dela ut pengane til alle dei store banda "rettferdig" rundt til folk, eg prøvde berre å gjera opp eit poeng om at pengane ikkje nødvendigvis er rettferdig delte ut frå før av. Har Jonas Brothers jobba hardt gjennom mange år? Scooter også? Og Britney Spears? Og Westlife? Kor mykje pengar eit band har er IMO langt frå ei gjenspeiling av kor mykje dei har slitt for musikken.

Eg kjenner faktisk til proffesjonelle musikarar, og eg veit at ikkje alle kan leva av musikken. Eg veit og at mange som ikkje har musikken som levebrød fint får råd til ei grei studioinnspeling og kan selgja/leggja ut songane sine på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 159
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nedlasting er langt meir miljøvennleg, og ulovleg nedlasting slÃ¥r ned pÃ¥ plateselskapa som eg gjerne skulle ønska kunne gÃ¥ i skogen og døy.

Dette er muligens det latterligste argumentet jeg har hørt, noensinne. Tviler på at du klarer å redde verden fra global oppvarming ved å laste ned musikk ulovlig. :lol:

Endret av metalhead
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkeleg triveleg at folk ikkje ser ut til å ta det eg seier seriøst. Eg meinte jo sjølvsagt ikkje at me skal dela ut pengane til alle dei store banda "rettferdig" rundt til folk, eg prøvde berre å gjera opp eit poeng om at pengane ikkje nødvendigvis er rettferdig delte ut frå før av. Har Jonas Brothers jobba hardt gjennom mange år? Scooter også? Og Britney Spears? Og Westlife? Kor mykje pengar eit band har er IMO langt frå ei gjenspeiling av kor mykje dei har slitt for musikken.

Eg kjenner faktisk til proffesjonelle musikarar, og eg veit at ikkje alle kan leva av musikken. Eg veit og at mange som ikkje har musikken som levebrød fint får råd til ei grei studioinnspeling og kan selgja/leggja ut songane sine på nettet.

Profesjonelle musikere som ikke lever av musikken er vel per definisjon ikke profesjonelle hehe.

Jeg har tatt det du sier serioest, og der ligger vel problemet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkeleg triveleg at folk ikkje ser ut til å ta det eg seier seriøst. Eg meinte jo sjølvsagt ikkje at me skal dela ut pengane til alle dei store banda "rettferdig" rundt til folk, eg prøvde berre å gjera opp eit poeng om at pengane ikkje nødvendigvis er rettferdig delte ut frå før av. Har Jonas Brothers jobba hardt gjennom mange år? Scooter også? Og Britney Spears? Og Westlife? Kor mykje pengar eit band har er IMO langt frå ei gjenspeiling av kor mykje dei har slitt for musikken.

Eg kjenner faktisk til proffesjonelle musikarar, og eg veit at ikkje alle kan leva av musikken. Eg veit og at mange som ikkje har musikken som levebrød fint får råd til ei grei studioinnspeling og kan selgja/leggja ut songane sine på nettet.

Folk har det for seg at de har rett til å laste ned CD-er, fordi de har på en eller annen måte kommet fram til en logisk slutning og overbevist seg selv om at det er greit.

Sjokk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg må flira av mykje som vert sagt her. Kan du min gode Torefagerheim definera ei "grei studioinnspeling"? Er det to låtar i heimestudioet til ein felles kompis? eller er det ei plate i fredman?

Orsak, eg må skifra side på Made in japan (som eg forøvrig har to ekselmpar av)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jfr. nyhetene i går rundt rettsaken mot PiratBay. Det syntes rimelig klart at musikere flest føler nedlasting og fildeling som en trussel mot musikeryrket i fremtiden. Da blir det jo et paradoks at bransjen torpederes av nettopp musikkelskerne....

Get the grips folks, pay for what someone made for you.... B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.