Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Les Paul/Drop B


olegs92

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Metalbrain, jeg tror alexi mente at man kan spille en sang laget for drop D i drop B. Da vil jo det ikke bli likt, men vil jo høres "riktig" ut fordet.

Åja. Seff.

Skada? :lol:

Tipper du mener wound, som kan oversettes til spunnet. :)

Klokka var 3 om natta :ninja::lol: You shut up. Now :blush:

Endret av Metalbrain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selvsagt ikke noe problem å transponere, men da må bassisten ha nye tykkere strenger, vokalisten må synge mye lavere osv. Stor fare for at det blir grøt i tillegg..

Tvilsomt at det er noe problem når han i utgangspunktet spør etter strengetykkelse for drop B...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, poenget var EGENTLIG at når du spiller en sang som egentlig går i E så lavt kommer det _ikke_ til å høres bra ut..

Å? Hør på machine head sin cover av creeping death, ikke kom å si at det ikke låter fett? Sjøl om jeg hater cannibal corpse så er riktignok deres cover av no remorse jævlig kul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, poenget var EGENTLIG at når du spiller en sang som egentlig går i E så lavt kommer det _ikke_ til å høres bra ut..

/facepalm. Ta av deg skylappene noen sekunder. Kan hende du liker det.

Å? Hør på machine head sin cover av creeping death, ikke kom å si at det ikke låter fett? Sjøl om jeg hater cannibal corpse så er riktignok deres cover av no remorse jævlig kul.

Faen meg blasfemi å ikke like Cannibal Corpse :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.