Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Pris på Ltd?


Tøysejenta

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge Ltd,en min. Er en Ltd, George Lynch signatur, kamikaze. Hvor mye kan jeg evt selge den for? Noen som har peiling? Aner ikke hva gitaren koster ny, fikk den av min bror. Har prøvd å finne ut av det på nettet, men er ikke så mange av disse gitarene i omløp.

Takker for gode råd:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro prisen jeg nevnte er i ca "riktig" område, men det avhenger jo hele tiden av om man treffer den som VIL ha den. Sikkert mange som vil gi deg 3000 for den, men det finnes nok også en eller annen som gir 7000.

Markedet i Norge er jo relativt lite, og det fines så altfor mange gitarer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man selger davel ikke gaver? :blink:

Det har du forsåvidt rett i, men jeg tenker som så at den blir veldig lite brukt, og at det da kan være en ide å selge den til noen som har mer bruk for den enn jeg. En gitar er jo tross alt laget for å bli spilt på, ikke stå på pynt. Men foreløpig er det bare en tanke. ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du forsåvidt rett i, men jeg tenker som så at den blir veldig lite brukt, og at det da kan være en ide å selge den til noen som har mer bruk for den enn jeg. En gitar er jo tross alt laget for å bli spilt på, ikke stå på pynt. Men foreløpig er det bare en tanke. ^_^

Du bør jo heller space den litt opp, så den blir totalt forskjellig fra de andre du har! da blir den værdt å ha..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært innom den tanken også, omlakkere den f.eks. Vi får se hva jeg finner på ;)

omlakkering ville jo bare endre utseende, tenkte hvis du tar det motsatte av mikker osv. som du har på din andre gitar, setter inn en bigsby/stetsbar osv.osv, så du får noe helt annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.