Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Line 6 Spider III 15 problem


PalmerMH

Anbefalte innlegg

Har hatt en Spider III 15 en stund nå, og har aldri hatt problem med den intill nå. Med en gang jeg skrur på forsterkeren er chan vol'en vanlig, det hører jeg på lydnivået når jeg skrur på master volume, men det skjer ingenting hvis jeg skrur på chan vol knappen. Etter 1-3 min spilling forsvinner lyden nesten helt, akkuratt som om chan vol'en skrur seg helt ned, og jeg må skru master volume på maks for å nesten bare høre lyden.

Jeg har søkt rundt på google og vært på line 6 forumet å lett, men jeg finner ikke noe. Noen som har hørt om dette før?

Hei forresten, ny her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om den trenger en tur til verksted spør du meg.

Siden det er en transistor modeleringsamp så er det ikke akkuratt noe å mekke på selv.

Eller så kan du kjøpe en Line 6 spider 212 150W jeg har stående :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var redd for noe sånt, men er på utkikk etter rørforsterker uansett. Litt dumt da, siden det er en greit liten soveromsamp. Er dessverre ikke interesert i den ampen du skal selge.

Hallo :D Jeg ville bare si fra at jeg har en Orange 15R forsterker jeg selger. Det er en utrolig god forsterker til både pris og størrelse! Passer perfekt på soverom/stue/bad/badstu/ svønmmebasseng/ute i snøen osv :P

Skal bare ha 1300,- for denne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.