Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

TUFFTUFFTUFF


Anbefalte innlegg

Japp, hej, hej, vad ska man säga. Jag är ny här, jag borde ha hittat hit för längesen men av någon konstig anledning så har jag inte hittat det här forumet förrän nu. Verkar vara kanonbra :) .

Jag är född och uppvuxen i Eskilstuna (ja, Kents hemstad, jag bodde 2 busstopp från Hagnestahill :) ) i Sverige och flyttade till Oslo 1999. Jag bodde även i London en liten stund. Om det är någon som inte förstår vad jag skriver så är det bara att fråga. Jag kan skriva på norska, men det går saktare så jag håller mig till svenska, hoppas att det går bra.

Anyway, jag spelar gitarr i ett punk rock band som heter Goldcrush och har ett sidoprojekt som heter Galizia som är någon slags body, EBM, synt eller vad man nu ska kalla det. Spelar också i Graveburries, men det ligger på is eftersom alla medlemmarna bor i olika länder. Cramps, Sonics och Ramones – inspirerat. Goldcrush är definitivt huvudbandet. Har aldrig tyckt om att träna skalor och sånt så världsbäst på gitarr kan jag väl inte säga att jag är precis, men, men.. I´ll survive. Jag tycker inte om kablar och väntar på gitarren (Les Paulen) med inbyggd tuner och sändare som automatiskt skickar signalen till wah wah:n som sen går vidare rätt till förstärkaren.. helt utan kablar, olala.

Jag håller på en del med inspelning och mastering och di greia der. Inte professionellt, men till hobby-bruk. Tillräckligt så att vi kan spela in med bandet i alla fall. Så om någon vill ha mix-hjälp eller hjälp med att mastera så är det bara att skicka en mail.

Jag går förskolelärarutdannelsen på deltid. Otroligt intressant, men jag har märkt att jag är ALLTFÖR gammal för examen-stress, he, he.

På avatar-bilden är det mig på

, New York City :) .

Några band som diggas här i lägenheten just nu:

,
,
,
,
,
,
, Love /Hate,
, Rasta hunden,
,
, Billy Bragg.

Ska man förresten skriva nån slags utstyrslista här eller ? Är det vanligt?

Ha det bra..

Med vänliga hälsningar Mathias

Endret av TUFFTUFFTUFF
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.