Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Øvingslokalet


Aleine

Anbefalte innlegg

Jeg har jo tidligere lagt ut litt bilder fra studioet, av forsterkere, gitarer, basser etc jeg har, men har aldri vist noe fra øvingslokalet.

Jeg må si at jeg er veldig fornøyd med utstyret mitt og det trøkker skikkelig bra. Beklager dårlig billedkvalitet, tror bildet blir litt større om man trykker på det..

325879.jpeg

Toppen er som dere kanskje ser en Peavey 6505+, må bare si at denne toppen er det absolutt ultimate jeg har prøvd gjennom mine 14år som gitarist.

Marshall 1960A kjenner vel de fleste til. Jeg synes selv at det gir veldig bra lyd i forhold til prisen.

Randall Warhead 2x15 står nederst. Dette kabinettet fungerer ikke så veldig godt alene, men ilag med 4x12 blir det vanvittig bra. Dette trøkker noe enormt.

Gitaren er en Gibson Les Paul Classic, det er ikke gitaren jeg vanligvis bruker, men siden jeg var tom for batteri på EMG`ene måtte en av reservegitarene trå til.

Marshall kabinettet ved sidenav er også mitt forsåvidt, men blir for øyeblikket lånt bort til den andre gitaristen i bandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en Gibson Les Paul Classic som reservegitar...? Ka i alle dager er hovedgitaren din da? :D

Hovedgitaren min er en LTD EC-1000. Sånnsett er det jo en billigere gitar enn classicen, men etter min mening mye bedre.

Så har jeg en Gibson Explorer som jeg bruker en del på øvinger på nedstemmte sanger.

Gitaren lot seg ikke fotografere uten strømtilgang, nei? :lol:

Ikkje vits i å ta med en ubrukerlig gitar på øving... Så den ble liggene igjenn hjemme denne gangen.

Er det en Vox Ad til venstre der?

Det er en VOX AD50VT, men det tilhører ikkje meg nå lenger. Det var en kjekk stueforsterker siden den hadde så mye innebyggde effekter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.