Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

warmoth harrycaster


Gjest Peavey

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skal vi se.

Jeg har

_1

2

_3

4

_5

6

_7

8

terminaler på treveisbryteren, men aner ikke hva som er hva ang. neck - middle og bridge

anyone?

_ er bare fordi det ikke funker å skrive mellomrom.

Kommer til å bruke dette diagramet inntil videre.

2h_1v_3w.jpg

Endret av Peavey
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en god ide! Skal slenge ut bilder av loddingene om jeg får tid til å gjøre det ferdig i morgen kveld :) Spørs når han jeg skal ha pickupene fra kommer i rimelig tid! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått pickupene mine.

Han jeg fikk de av hadde med et par stykker, så jeg gikk for Seymour Duncan SH-5 og Seymour Duncan Custom som har litt av samme karakteristikk som JB.

Kan noen med peiling på lodding sjekke loddinga på potmeteret? Råd for å få loddetinnet til å flyte godt? Virker som om loddebolten min ikke klarer å varme opp godset i potmeteret godt nok - den er en plass mellom 70W og 90W.

dsc00696nd6.jpg

dsc00698wk5.jpg

dsc00704pe7.jpg

dsc00705bi0.jpg

dsc00703ct1.jpg

Mangler skruer og fjører for å montere mikrofonene. Om noen har slike til overs, så sleng over en PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet ut hva som var galt med loddinga på potmeteret. Det er lagt på et lag med krom på det, så jeg måtte pusse det ned før tinnet fløt godt utover! :)

Jeg gjør som MacGyver og bruker duckttape til isolering av rød og hvit ledning, samt å feste pickupene med inntil videre ^_^

Jeg storkoser meg med bygginga, og håper jeg kan få nok kunnskap til å hjelpe til mer på forumet med tips og råd om slikt i framtida! :)

dsc00709ac7.jpg

dsc00708ux3.jpg

fretteryv0.jpg

Loddeperla til høyre på det nye bildet er litt for kule-formet. har pusset bort mer av krommet rundt, og da seg den ned og ble helt knall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det Warmoth sin ide å sende ting i flere pakker eller har det noe med bestillingstidspunkt å gjøre?

Jeg er klar over at de sender kropp og hals i hver sin pakke, men kropp og plekterbrett samt litt elektronikk burde kunne få plass i samme forsendelse..

Blir ikke dette ganske mye ekstra i fraktkostnader?

Endret av CastorFiber
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.