Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nybegynner pakke


Fender-Strat

Anbefalte innlegg

Bånd kan ha ulike problemer

- ujevn overflate

- nedslitte (for lave)

- veldig flate på toppen (ikke en spisset og definert topp)

- Ujevn høyde i forhold til nabobåndene (gir strengeklirr, og enkelte "døende" eller ikke fretbare toner)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hører desverre ingenting fra han med 83 modellen, men derimot får jeg en 6 mnd gammel Epi G310 med Yamaha forsterker i morgen om jeg vil i bytte. Føler at jeg har veldig lyst på denne pakken. Noen innvendinger? Avventer litt til jeg får vite om den 83 modellen.

EDIT: Forsterkeren er av typen GA-15.

Endret av Erdal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

G310 er blant de dårligere gitarene til Epiphone, i alle fall etter mine erfaringer, og er vel verdt rundt en tusenlapp brukt. Personlig vil eg ikkje anbefale denne gitaren, men kanskje eg bare har prøvd et dårlig eksemplar?

Når det gjelder den 83-modellen, så er den såpass gammel at eg ville vært helt sikker på at båndene er i god stand, for eller så kan det vise seg at gitaren er et mareritt å spille på. Gode bånd = god spillbarhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må si jeg er svært fornøyd med G310en min. Spesielt etter at jeg pussa halsen. Men det byttet hørtes litt feil ut for meg, for til verdien av pspen og det er mer enn gitaren koster ny...

Men hvis du gir beng i psp, så ta det. Altså, jeg mener den gitaren er bra. spess med pusset hals, hype hype..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått snakket en del med han med 83 modellen, og det viste seg selvfølgelig at han ville ha en del ekstra oppå PSP'n selvfølgelig. Så da ble den utelukket, synd, for var en kongegitar! Fikk både høre og se den.

Men tilbake fra drømmeverden, så har jeg et bra tilbud om en Epiphone G310 med reim og kabel samt en Yamaha GA-15 forsterker i bytte for PSP'n. Har enda en som har en G400 som e interissert men han var ikke sikker enda.

Men angående at G310'en ikke er den beste gitaren i verden, så trengs ikke det eller. Har spilt elgitar i maks 10 min og digga det, så er på ingen måte noen proff, men har spilt akustisk i sikkert 3 måneder snart så kan litt gitar. Jeg kan nok til at jeg har bestemt meg for å gå for en elgitar, så egentlig hadde jo en Elkjøp gitar med forsterker til 1000 holdt lenge, men velger litt dyrere, og da må en gitar til 2500 + forsterker være mer enn bra nok?!

Som sagt så avventer jeg å bytte til jeg får et klart svar fra han med G400.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakka koster ikke 2500 ny, bare gitaren koster 2500 ny. Og forsterkeren var med i en pakke til 2800, og ser den koster 49 pund hos amazon, noe som tilsvarer litt over 500. Gitaren er 6 mnd, forsterkeren 13.

Eg veit da. Men konsentrer deg om gitaren.

EDIT: Amp til 500 er som regel bare ræv.

Endret av F.V.Zappa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.