Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Så den nye G3 DVD'n (rewiew)


Jonathan

Anbefalte innlegg

Satriani: ble litt I skyggen når det kom til teknikk,men han var nok den mest smakfulle av alle 3.

ble litt kjedelig ettersom at jeg har sett noen konserter av han før(sikkert myyye artigere å se han live in-person), var standard Satriani.

Vai: flink kar, syns 3 neck gitaren var tøff jeg :D.

vanlig Vai kvalitet, skulle gjerne ha sett Live in Astoria DVD'n, synnest også at han er best med fult band.

elsker boogie låter med fart i :P:D

smooth.

Malmsteen: shredder myyyyyye mer en før(eller er det kanskje bare låtvalgene til denne konserten?), den med absolutt mest driv i, hopper, kaster gitaren rund seg, spenner plektrer ut til publikum, slenger gitaren rundt seg osvosv.

uansett hva fol sier, men jeg digger slutten på Far Beyond the Sun! når han begynner med gitar knusingen.

Jammen: Aldri hørt en så rå utgave av Rocking in the Free World som denne!

tror jeg faen må vise denne til resten av bandet mitt :P

3 gitar harmonier..oooohhh...her var det mye shred ja!

Little Wing var bra gjenomført, når det kom til soloen(e) så var det nok Satriani som greide det best, Vai har en god stemme.

Voodoo Child var god den og.

Lyd messig: Satriani hadde den lyden jeg likte minst, vai på andre plass, malmsteen hadde den jeg likte best(jeg den typen som like single coil gitar inni gammel marshall best)

Konklusjon: bra gjennomført fra alle, som sagt så ble satriani i skyggen av Vai og malmsteen...Likte Vai og Malmsteen best(men for all del, jeg like Satriani også, han ble bare litt svak på akkurat denne konserten)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Satriani kom søren meg ikke i skyggen. Og hva var det bullshittet du sa om at han han kom i skygge når det gjaldt teknikk??

Jeg skal vedde på at Satriani kanskje er den mest teknisk sterke av dem alle! Han er jo søren meg mesteren som kunne spilt fletta av hvem som helst.

Blir så irritert når folk undervurderer Satch..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg DVD'en i dag jeg! Meget fornøyd! ;)

Malmsteen var den med mest liv i! Han er den typen som vet hvordan man skal oppføre seg på scenen! Hoppe rundt og imponere publikum!

Satariani var ganske bra han og! Lever seg så bra inn i hylinga! :D Når han hyler med gitaren står han der og nærmest hyler selv også! Arti! :D

Den jeg likte mindst var egentlig Vai! Vet ikke hvorfor! Fikk bare ikke noe godt inntrykk av ham!

Den akkustiske soloen til Malmsteen var iallefall RÅ! Malmsteen i seg selv er RÅ!

Er han verdens raskeste sologitarist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malmsteen var den med mest liv i! Han er den typen som vet hvordan man skal oppføre seg på scenen!

*kremt* på flyet og.. he he he :)

Har ikke fått sett dvd'en ennå, men skal prøve å få gjort det snart. gleder meg til sommern og, har billett :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. flyturen tar jo kaka! :mrgreen:

Menneh, jeg syns Vai gjør en sterk fremtreden på dvd'n, både showmanship, samspill og utrolig gitarspill..

Satriani er Satriani.. Fyren kan spille, mer er det ikke å si!

Så Malmsteen.. Er stor Yngwie-fan og syns han spiller veldig bra på dvd'n men jeg må nesten si det slik at det blir nesten litt FOR mye av det gode, ex under jammen..

Jevnt over, syns alle gjør en vanvittig fremtreden! De lever av å spille gitar for heavens sake..

Er det jeg mener om saken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satriani kom søren meg ikke i skyggen. Og hva var det bullshittet du sa om at han han kom i skygge når det gjaldt teknikk??

Jeg skal vedde på at Satriani kanskje er den mest teknisk sterke av dem alle! Han er jo søren meg mesteren som kunne spilt fletta av hvem som helst.

Blir så irritert når folk undervurderer Satch..

err?

har du i det hele tatt sett DVD'n?

Satriani ble jo blåst vekk av Malmsteen og Vai på akkuratden konserten teknikk messig.

Det er ikke akkurat noen hemmelighet at Vai er teknisk bedre en Satriani....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett DVD'n flere ganger. Malmsteen bruker stort sett alternate og sweeping. Satch bruker alternate, tapping, legato, signaturhyl, pitch axis (hvis det kan sees på som en teknikk). Vil si at Satch viser mye mer allsidighet på den DVD'n, og hvordan han da kan bli blåst vekk skjønner ikke jeg.

Antar at mye av kritikken er basert på personlige preferanser... Og de kan vi ikke diskkutere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satriani kom søren meg ikke i skyggen. Og hva var det bullshittet du sa om at han han kom i skygge når det gjaldt teknikk??

Jeg skal vedde på at Satriani kanskje er den mest teknisk sterke av dem alle! Han er jo søren meg mesteren som kunne spilt fletta av hvem som helst.

Blir så irritert når folk undervurderer Satch..

Satch er god, men han er overhodet ikke sterkere teknisk enn Malmsteen eller Vai. På legato stiller vel han og Vai rimelig likt, men Malmsteen og Vai er også rimelig drevne på sweeping og alternate picking, to teknikker som Satch enkelt og greit ikke gjør. Satch bruker sjelden høyrehånden til stort annet enn vib. arm og pinch harmonics.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satriani, for meg, spiller ,mye mye mye tøffere enn det Vai, og spesielt Malmsteen noengang kan gjøre, kun fordi han har begge beina solid plantet i bluesrocken. Når det er sagt, så spiller Vai helt utrolig, og jeg tviler på at det finnes en mer genial og sinnsyk gitarist i verden i dag. Malmsteen...jeg synes han spiller bare piss.

Satriani rocker fletta av alle, ferdig med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.