Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hallo!


Anbefalte innlegg

Heisann! Eg er ny på forumet, og tenkte eg skulle presentere meg!

Eg kjem frå ein liten plass som heiter Byrkjelo, i Gloppen Kommune, Sogn og Fjordane. Eg har spelt gitar i snart 7 år, men eg fekk virkeleg fart på sakene for tre år sidan. Eg går no i 2MUA på Firda VGS, der eg trivst godt! Har ein utruleg flink lærar, og har lært meg mykje!

Min musikksmak går utover vide bredder... Eg likar all musikk, klarar ikkje finne noko vondt om nokon sjanger! Men eg har mine periodar, der eg begrensar smaken min til enkelte stilar..!

Eg elskar å spele gitar! I tillegg spelar eg piano, bass og syng, og eg kan litt trommer... Så alt i alt kunne eg vore eit One-Man-Band! ^^

I tillegg har eg ei Tennesse Ukulele (Ja, eg kan, og er stolt av det, spele Ukulele! Mitt store mål er å lære "While my guitar gently weeps" Så sjekk YOUTUBE!)

Spelar i eit lite band, som heiter Smuglyt! ("Altså Smuuuglyyyyt" ! Viktig forskjell!) Eg er lead gitar og vokalist!

Det trur eg skulle vere alt... Om det er noko meir de lurer på, ikkje ver redd for å ta kontakt!

Bilder o.l. kjem seinare!

Mvh

Halfcaster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.