Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

på tide å presentere prosjektene ... (oppdatert 06.08.2004)


Mr.Bungle

Anbefalte innlegg

Ok fellas .... får slenge ut hva jeg bedriver fritiden med ....

de fleste har fått med seg bandet LIFF ..

en Demo og et live opptak fra '95 er eneste bragden samt en hau med utespilling på midten av 90 tallet.

I disse dager er vi i gang igjen, og forhåpentligvis får vi skrapet sammen noe nytt materiale ....

de som ønsker kan følge utviklingen --> HER

+ Holder på med en Demo, legger til bass på en demo for et amerikansk Thrash/speed Metal band som heter Dischord !

+ Et internet jam prosjekt med en Nederlender og en Amerikaner.

Dette blir et knallbra år har jeg følsen av, skal i tillegg bidra på Dean Guitars Forum CD, foreløpig er jeg med på 4 låter på den CD'n !!

Cd'n skal til Mastring 29.September .. regner med å ha et ferdig produkt rett på nyåret :D

Cheers all :D

LINKS

min hjemme side ..... hehe selvfølgelig uryddig og uoversiktlig ...... dere får ha meg unnskyldt ... er jo bare bassist hehe :wink:

The Project Page ..... oppdateres opptil flere ganger i uka ...... div. mp3 og news ...... i Mai kommer noen mp3'er fra Dischord prosjektet ..... thrash .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

liten oppdatering ..... en pekepinn på hvorfor jeg ikke blir å finne på Gitarnorge så mye som før hehe......

LIFF

Bandet her hjemme i Skien.

Noen nye låter under utvikling

lydeksempel (speed) er å finne på prosjekt siden min ..... http://home.no/spacebeer

Samt et øvingslokale er under bygging !

Dischord (thrash metal)

Holder til i Florida.

Spiller fremdeles inn bass til en Demo, er satt litt på vent grunnet andre prosjekter.

Stephanie Moore (goth aktig)

Rocke jente fra Texas

Lager 1 låt sammen med henne

BeerBelly - BeerMetal :D

Nederland/Finland/Norge

har ikke noe navn ennå egentlig, kun et kort tids prosjekt .... skal spille inn 2 låter til en CD som kommer på Dean Guitars Forum CD.

Evil Connection Groove Doom

Finland/Norge

Hoved prosjektet, faktisk så blir dette mer enn et prosjekt.

Mikko Aittola fra Finland ( My Evil Twin ) og jeg startet opp med Tung Metal .... 1 låt ferdig...nesten, og 2 under utvikling

Kommer til å spille inn en Demo på 5 låter som blir ferdig før jul og sendt til diverse selskaper .... Century Media har meldt sin interesse .... så dette blir knalltøft :D

den første låta kommer til å finnes på Dean Guitars Forum cd !

Blir ikke postet lydklipp fra Evil Connection før det ;)

Dischord, Steph Moore og Beerbelly er nedgradert til korttids prosjekter og vil bli avviklet når jeg er ferdig med det jeg har sagt ja til .... står da igjen med LIFF og Evil Connection ... forhåpentligvis fra nyttår !

Har blitt spurt av en annen MEGET DYKTIG kar her på forumet også om å finne på noe sammen, noe jeg selvsagt sier ja til ... men det holder vi for oss selv til vi har noe å komme med hehehe......

blir nok en stund til, vil avvikle annet først :D

Stay tuned folks :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kuli Bernt! Du har nok å drive med . Ønsker deg all lykke i verden + 2 glade esel , you deserve it! Bass on ! la høre fra deg , gi ossmeg litt oppdateringer på hvordan ting går med prosjektene! så skal jeg si fra neste gang noen sleper meg til DownTown :P hahahah..

skien ass ;)

Lykke til mr!

Nilsefix(xx)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

ok ..... noen lydklipp .....

Dischord

Dette er metal .... ikke overdrevent bra hehe.... men men ....

gøy er det uansett hehe.......

--> Insane

--> Eris

--> Supernatural

BeerBelly

--> BeerBelly

BeerMetal ... hehe.... denne kommer på Dean Guitars forum CD ....

må sies at denne musikken ikke er den jeg spiller til vanlig, er kun med for å legge til bass, og siden jeg ikke er den store Trash bassisten hehe..... vel vel .... sjekk ut og kom gjerne med tilbakemeldinger !!

Vet at Nilsefix elsker denne musikken over alt på jord :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.