Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ibanez: kriterier står i innlegget.


Konnis

Anbefalte innlegg

alexi: Selv om fargen er turkis-aktig? Falt ikke heeeelt i smak hos meg, men for all del, det er jo en fin gitar. Kanskje ikke så metal (som jeg kommer til å bruke den til), men: http://cgi.ebay.com/Ibanez-Prestige-RG-312...%3A1%7C294%3A50

Hva faen snakker du om? Den er jo grisefin! Bare fordi den ikke er helt sort, funker nok akkurat den øksa der optimalt til metall. Herregud, jeg spiller på en oransje/uringul Framus. Har ikke kommet en kjeft å klagd på at den ikke ser metall ut. Svarte gitarer er i 90 % av tilfellene dritkjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey, ingen grunn til å bli hissige nå da. Poenget mitt er at hvis jeg skal ha transparent finish, skal den helst være blå, og jeg vet ikke hvorvidt den turkis-fargen der falt i smak. Jøss. :P

Jeg er ikke hissig i det hele tatt, slapp av. Problemet med å omlakkere den er at du nok risikerer at den vakre flammetoppen blir helt lakkert over, det samme gjelder forsåvidt bindingen også ;) Tror du kommer til å bli vant til den fargen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at den siste der var kjempefin. Hvor var alle disse den tiden jeg jakta på gitar? Jaja - når jeg får nye mikker til 2770 har jeg planer om en litt "sær" kabling som gjør at jeg kan veksle mellom Lp modus (to humbuckere) og en del muligheter med midt single coil og coil tapping ol. om behovet/lysten skulle melde seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.