Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ibanez: kriterier står i innlegget.


Konnis

Anbefalte innlegg

Ja, nok en tråd fra Konnis. Denne gangen om Ibanez.

Jeg har utrolig lyst på en Ibanez nå. Kriteriene (som sikkert må justeres nedover):

- 24 bånd

- offset dots

- bra mikker (men kan jo eeventuelt byttes)

- ikke plekterbrett

- rask hals

- bra tremolo

- helst HH-konfigurasjon

- bra kvalitet overall

Tror det var det. Har sett på RGT6EX. Det som trekker ned er:

- tvilsom tremolo? (Edge III)

- EMG (vil helst ha DiMarzio/passive, noe som duger til Dream Theater og sånt. Eller duger EMG her og?)

Har også titta på en RG3120. Det eneste jeg ikke liker med denne, er finishen. Skulle helst hatt en mørkere blåfarge, eller helt sort.

For å ha noe konkret å gå etter; det ultimate hadde vært en JPM100 i helt sort, ikkeno kunstverk eller noe. Kun en stilren rockebørse.

Prisgrense har jeg ikke satt ennå. Brukt kan funke, men da skal den være i god stand.

Noen som har noen forslag? :)

Endret av Konnis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Har også lyst på kvalitets-RG med 2 humbuckere, 24 bånd, rask hals og nøytral finish (sort eller mørk blå, transparent med herlig topp i flammelønn"

Har en kompis med en RG som matcher alle kriterier der (om jeg husker rett). Tror muligens han skal selge den, mener han var gira på en LP.

Kan høre med han og evt. skaffe et bilde om du er interessert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, surt. Men takk :)

Fikk mail fra han karen som solgte 3120'n. Han ville ikke shippe utafor US. Synd.

Det er en annen 3120 på eBay, men denne er dog litt grønnere enn den andre, liker ikke helt fargen her. Men hvis jeg vil slå meg løs, kan jeg jo kjøpe den (blir vel rundt 7500kr inkl frakt eller noe), og sende den inn til omlakkering :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.