Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjøp av billig rør topp, Bra til death metal!


CountGore

Anbefalte innlegg

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du får mye bedre for like mye om du bare ser litt rundt på bruktmarkedet.

Hva slags musikk tenker du å spille med ampen? Metal og...? -eller bare?

Ville nok uansett ikke gå for Bugera-ampen. Hørt at flere av dem bryter sammen etter et par måneders bruk. Tar fyr etc.

Dessuten er gjensalgsverdien utrolig mye lavere som nevnt tidligere her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får mye bedre for like mye om du bare ser litt rundt på bruktmarkedet.

Hva slags musikk tenker du å spille med ampen? Metal og...? -eller bare?

Ville nok uansett ikke gå for Bugera-ampen. Hørt at flere av dem bryter sammen etter et par måneders bruk. Tar fyr etc.

Dessuten er gjensalgsverdien utrolig mye lavere som nevnt tidligere her.

Blir jo i hovedsak bare metal, teknisk death metal.. kansje en smule heavy blues en sjelden gang.

Er ute etter den tighte lyden, med skarpt lydbilde.. Hørte litt klipp av bugera på nett og det virket bra.. men er jo kasnje ikke noe og gå etter når den bryter sammen etter kort tid..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peavey 6505/5150

Ellers kan ENGL Fireball være et alternativ.

Har veldig lyst på en ENGL men prisen er som regel veldig høy.. men jeg kan jo være heldig og komme over noe!

Har hatt en Mesa boogie rectifier 3ch.. men var ikke fornøyd.. trenger en amp for den "tighte" sounden.. jeg spiller ikke trash metal hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig lyst på en ENGL men prisen er som regel veldig høy.. men jeg kan jo være heldig og komme over noe!

Har hatt en Mesa boogie rectifier 3ch.. men var ikke fornøyd.. trenger en amp for den "tighte" sounden.. jeg spiller ikke trash metal hehe :)

ENGL Fireball koster 9000 kr ny her, og Powerball har det vært mange av på bruktmarkedet til 8000 kr.

Null problem å få seg ENGL til 7-8k, går du opp til 10k kan du få omtrent hva som helst med litt tålmodighet.

Endret av Innos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.