Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

To giganter møtes!


kanonjon

Anbefalte innlegg

Dette er basser som gets me going, om dere skjønner hva jeg mener!

Helt insane! Jeg kommer enda ikke over hvor sjukt fete de er!

Men må innrømme at Thunder's bass ser litt fløtepusaktig ut sammen med Jon's døds-stjerne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke skryte på meg å ha prøvd det i spesiellt stor grad!

Men fytti! De bassene får enhver blivende gitarist til å tenke seg om to ganger :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke skryte på meg å ha prøvd det i spesiellt stor grad!

Men fytti! De bassene får enhver blivende gitarist til å tenke seg om to ganger :ninja:

Blivende gitarist?

Ser ut som du er ganske habil, enten det eller så har du mye penger å bruke på gitarer... *peke på signatur* :huh:

Selg en gitar og kjøp en bass, spill begge deler! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som vet at gitarister drar alle damene, går jo ikke over til bass uten grunn - men en blivende gitarist, altså en som har tenkt å begyne, kunne lett latt seg lurt av dette! :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som vet at gitarister drar alle damene, går jo ikke over til bass uten grunn - men en blivende gitarist, altså en som har tenkt å begyne, kunne lett latt seg lurt av dette! :ninja:

Ikke noen problem å dra damer :P Vær litt livlig på scenen og bruk fingerspill :D;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Funket bare en gang for meg... men den gangen varte i 3 år :P

Nei, men, I følge en i paralellklassen min så er det en undersøkelse som viser at det faktisk er Trommisen og Bassisten som får mest groupies, grunnet at vokalister og gitarister virker som de er så "full of themself", Derimot bassistene og trommisene er mer laidback og avslappet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.