Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nye gitarar for 2009


ToreFagerheim

Anbefalte innlegg

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fydda....her var det mange som ønsket seg STYGGE gitarer.....

Ikke måte på heller.

Holder meg til de gode gamle klassikerene jeg.

Ønsker meg kune en gibson lp, en stratocaster og en gibson akku. De skal alle vært så gamle som jeg har råd til ... Ikke no 09modell nei,.

Edit: skrev stratokaster

Endret av adoniz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Vil ha!

0139010305_md.png

Fin gitar, men.... Den eneste forskjellen på denne gitaren og andre 70s reissues er den scalloperte halsen, pick up'ene og Blackmores signaturlogo på headstocken, og gitaren er nok ikke teknisk i nærheten av de Blackmore spiller på. Han har bl.a. en egen tone circuit bygd inn (MTC- Master Tone Circuit) og dypere scallopering. Denne signaturgitaren er nok mer en utseendemessig hyllest til Blackmore. Skal du kopiere hans sound så trengs det nok mye mer til enn en signaturgitar <_<

Selv har jeg kjøpt en Crafted In Japan Fender Stratocaster 72 reissue i Yellow White (som er nærmere den fargen han bruker i dag...når han gidder å ta fram Strat'n). Jeg har installert en tone circuit, se link, som er justerbar i forhold til mic'ene jeg bruker (som er Seymour Duncan SSL4's- Blackmore bruker Lace Sensor Gold i dag, trolig customlaget til ham), og halsen har jeg nylig sendt til USA for "full Blackmore scallop". I tillegg har jeg en booster som er justerbar til gitaren/ mic'ene, se link, en lignende sak som Blackmore brukte fram til rundt '74 (da han tok i bruk sin ombygde Aiwa båndspiller til ekstra gain og ekko). Denne gitaren vil nok komme langt nærmere sannheten enn en standard signaturgitar (jeg har hatt en CiJ Blackmore Signature...).

Her er en link til de jeg har handlet utstyr fra: http://www.mijfenders.com/index.htm

Gå til RB products.....vel, om du er interessert da vel og merke :P

Endret av Byljer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fydda....her var det mange som ønsket seg STYGGE gitarer.....

Er det ikke kult at mange kjøper gitarer i alle former og farger, istedet for at alle spiller på strat og les paul? Mangfoldet lenge leve!

Også enig i at Gibson Les Paul med Floyd er et herlig spark mot originalpolizei! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.