Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarlærer


Hans Majestet

Anbefalte innlegg

hei,

jeg spiller en del om dagen men føler at jeg ikke kommer noen vei.

så jeg vurderer sterkt en gitarlærer, noen som anbefaller gitarlærer?

ikke sånn helt basic, men lære forskjellige ting..slide, teknikk, tapping osv...håper på noen nyttige svar.

-Hans Majestet :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gitarlærer er kjekt. En som kan hjelpe deg med å finne ut av sanger du ikke klarer, og å hjelpe deg videre hvis du føler at du ikke kommer noen vei. Privat lærer er jo kanskje fint, men jeg tror det er mye dyrere enn sted der det er fler lærere (finner ikke ordet jeg leter etter).

Selv går jeg på et sted som heter Stovner Rockefabrikk og lærer der. Det koster 750 kr per semester (halvår), noe som er veldig billig, og jeg er fornøyd med hva man lærer der og lærerne. Er man medlem der (inngår i prisen) får man også bandøving en gang i uka gratis.

Jeg mener det også er en del fordeler med å gå på et sånt sted i forhold til privatlærer, i tillegg til prisen. Rabatter på musikkbutikker, mulighet til opptak i studio, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gitarlærer er kjekt. En som kan hjelpe deg med å finne ut av sanger du ikke klarer, og å hjelpe deg videre hvis du føler at du ikke kommer noen vei. Privat lærer er jo kanskje fint, men jeg tror det er mye dyrere enn sted der det er fler lærere (finner ikke ordet jeg leter etter).

Selv går jeg på et sted som heter Stovner Rockefabrikk og lærer der. Det koster 750 kr per semester (halvår), noe som er veldig billig, og jeg er fornøyd med hva man lærer der og lærerne. Er man medlem der (inngår i prisen) får man også bandøving en gang i uka gratis.  

Jeg mener det også er en del fordeler med å gå på et sånt sted i forhold til privatlærer, i tillegg til prisen. Rabatter på musikkbutikker, mulighet til opptak i studio, osv.

takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider