Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Jens-K


Gjest Elma

Anbefalte innlegg

Min sønn kjøpte gitar av Jens-K rett før jul 08. Flott gitar. Gitaren kom i ny kasse som var kjøpt inn med henblikk på forsendelse. Fikk sms med kollinummer da den var sendt. Han skrøyt også på seg et "hakk i gitaren" i annonsen. Jeg mistenker at det "hakket" er limrester!. Min sønn er storfornøyd med gitaren og jeg handler gjerne igjen av denne karen. Min sønn fikk en knall gitar og jeg fikk en veldig hyggelig samtale.

Takk Jens-K.

Edit: Byttet navn. Chuck er nå blitt Jens-K, men likefult samme hyggelige person.

Endret av Elma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sønn kjøpte gitar av Chuck rett før jul 08. Flott gitar. Gitaren kom i ny kasse som var kjøpt inn med henblikk på forsendelse. Fikk sms med kollinummer da den var sendt. Han skrøyt også på seg et "hakk i gitaren" i annonsen. Jeg mistenker at det "hakket" er limrester!. Min sønn er storfornøyd med gitaren og jeg handler gjerne igjen av denne karen. Min sønn fikk en knall gitar og jeg fikk en veldig hyggelig samtale.

Takk Chuck.

Heisann! Utruleg kjekt å høyre at junior blei så fornøyd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 4 months later...
  • 3 months later...
  • 4 months later...
  • 1 month later...

Har akkurat avsluttet handel med Jens-K. Kjøpte en nær ubrukt EHX Chorus (The Clone Theory) til særdeles fordelaktig pris.

Forhåndsbetalte etter å ha lest feedback her, og i dag lå pedalen i postkassa. Forbilledlig handel, kjapp og god kommunikasjon, hyggelig kar.

Vil ikke nøle med å handle med Jens-K igjen. Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...
  • 1 month later...
  • 9 months later...

Jeg kjøpte en Blues Driver BD-2.

Pedalen var meg i hende på 2-3 dager, pent behandlet osv.

Meget fin kar å gjøre handel med.

Jeg gjør det gjerne igjen :)

ipb.global.registerReputation( 'rep_post_541327', { domLikeStripId: 'like_post_541327', app: 'forums', type: 'pid', typeid: '541327' }, parseInt('0') );

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.