Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Skal vi spille inn noe sammen?


Anbefalte innlegg

  • Svar 194
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tok meg friheten å sortere lista (ikke at det har noen særlig hensikt, men...):

De 17 superheltene (fame and fortune awaits):

1 ChrSB

2 The Euphor

3 Strat Fan

4 Imaginos

5 Denyeverything

6 TonyShred

7 Rocktrond

8 MetalPete

9 Ataxia

10 Grohl

11 NicolaiF

12 Fleskefinn

13 Vampyro

14 Praiser

15 Audun

16 XshorteyX

17 ErlendB

Kyllinglista:

Ampsheep

Aphelion

Orsvend

Peter Pan

Rudstar

Troll

Tullegutt

Endret av rocktrond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering. Da er låta ferdig mikset. Jeg skal skrive litt om valgene som er tatt i den forbindelse, men ikke i kveld.

Etter min vurdering er dette riktig morsomt, om enn ikke akkurat en "radiohit". Rundt seks minutter med gitarsolo sørger glatt for det. Det som skjer videre, er at Greener lager en video til konkurransen, og legger ut det på Youtube. Det er en grei måte å få avviklet det hele på.

De som har deltatt, vil i løpet av noen dager få en PM med en adresse, der de kan laste ned den ferdige miksen i full wav.- kvalitet, og kose seg med til eget bruk. Ingen lekkasjer til allmuen, takk!

Litt VIP- behandling har dere fortjent, men ikke ødelegg konkurransen ved å sende dette til alle!

Siden det er bare jeg som sitter inne med fasiten, vil alle kunne delta i konkurransen, bortsett fra meg, som vanlig. Det at de som sendte inn bidrag har en liten fordel, i og med at de bør kjenne igjen seg selv, men det synes jeg er rett og rimelig. Flere detaljer rundt konkurransen kommer senere.

Til de av dere som nå angrer på at dere ikke deltok, så kan jeg røpe at det blir flere muligheter framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men CF, prøver du nÃ¥ Ã¥ si at vi andre (les: jeg), som ikke har ferdigheter nok til Ã¥ kunne bli med pÃ¥ noe slikt, men som har fulgt like mye med pÃ¥ dette som de som deltar, ikke fÃ¥r høre resultatet? Jeg har fulgt spent med pÃ¥ dette og kost meg masse. Jeg har nok gledet meg like mye, om ikke mere, som de som deltar til Ã¥ høre lÃ¥ta. Vi "skulle-ønske-jeg-var-sÃ¥-flink-at-jeg-kunne-være-med-pÃ¥-dette" gitarspillende middelmÃ¥digheter ønsker Ã¥ høre dette :lol:

Finnes det noe "fagrøysle" på dette forum som vi kan påklage et slikt vedtak til ;)

Men fra spøk til alvor, jeg gleder meg masse til å høre dette (for jeg gjør vel det?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men CF, prøver du nÃ¥ Ã¥ si at vi andre (les: jeg), som ikke har ferdigheter nok til Ã¥ kunne bli med pÃ¥ noe slikt, men som har fulgt like mye med pÃ¥ dette som de som deltar, ikke fÃ¥r høre resultatet? Jeg har fulgt spent med pÃ¥ dette og kost meg masse. Jeg har nok gledet meg like mye, om ikke mere, som de som deltar til Ã¥ høre lÃ¥ta. Vi "skulle-ønske-jeg-var-sÃ¥-flink-at-jeg-kunne-være-med-pÃ¥-dette" gitarspillende middelmÃ¥digheter ønsker Ã¥ høre dette :lol:

Finnes det noe "fagrøysle" på dette forum som vi kan påklage et slikt vedtak til ;)

Men fra spøk til alvor, jeg gleder meg masse til å høre dette (for jeg gjør vel det?)

Det blir lagt ut på YouTube - det er bare høykvalitetsmiksen som blir VIP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt får alle høre, vi kjører konkurranse på det, og jeg skal også legge ut dette som MP3. Grunnen til at jeg skiller litt, er rett og seltt at de som tok seg bryet med å bidra, skal få litt "spesialbehandling". Det har de fortjent.

Det er faktisk en milepæl i forumets historie. "Spille sammen"- prosjekter har blitt forsøkt før, men dette er rett og slett den første som det har blitt noe av. Alle ære skal innsendere ha!

Så har jeg lyst til å arrestere deg litt, Elma. Det er ikke slik at dette var ment kun til dyktige gitarister. Hey, jeg er med, og det er da bevis godt nok på det motsatte! Hadde du sendt inn, så hadde du vært med. Men du får høre lite mye som de som var med.

Skulle slike holdninger (bare flinke får være med) noe sted ha kommet til syne, så beklager jeg det, og vis gjerne til hvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger ingen håndjern (de har kona forresten). Det har pÃ¥ ingen mÃ¥te, eller i noen innlegg, kommet frem at dette er for de "dyktige". Jeg har skjønt hele veien at dette var for alle. Og et glimrende og morsomt tilltak. Det er bare jeg som erter meg selv litt. Jeg er en under middles god/dÃ¥rlig gitarist med langt over middels interesse for faget.

Som sagt, det har ikke kommet frem i noen poster at kun de "dyktige" får være med. Det er nok heller jeg som skal beklage CF. Er ikke lett å være komiker når ikke publikum tar poenget :blush: . Så jeg beklager dette. Jeg gleder meg i hvertfall til å høre dette. Har som nevnt fulgt godt med på dette.

OK?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.