Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny akustisk gitar til 4k ish


Sigmar

Anbefalte innlegg

Jeg må først og fremst si tusen takk for engasjementet. Jeg må si at det frister med Ibanez AEL-40SE RLV eller Ibanez AW-40ECE, får de for ca 4000 kr hos en butikk her i Bergen. En annen jeg har sett litt på er Morgan WG120CE. Prøvde den i dag og jeg likte lyden og den var god å spille på samt den er koster bare 3000 kr. Desverre fikk jeg ikke prøve Ibanezene da de ikke hadde de inne.

Få bestillt inn de ibanezene ;) tror du vil kjenne en stor forskjell. Jeg har nå så og si ingen ting til overs for morgan, men jeg må ærlig innrømme at jeg aldri har kjent på en morgan gitar (har aldri prøvd de dyre da) som faktisk har vært ok å spille på. Så ville ungått den gitaren fram til du har kjent på noen flere gitarer til sammenlikning, så du selv kan se forskjellen. Om mogan har de kvalitetene du er ute etter så for all del gå for det.

Så prøv alt du finner av akkustiske gitarer i butikken, og titt litt ekstera etter på cort og ibanez, to gode merker jeg tror de fleste anses å være kurrante merker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen, nå står det mellom Ibanez AW-140QM VV og Ibanez AEL 40. Førstnevnte får jeg for 4250 kr da inkludert koffert og stativ. Har dere noen gode råd før jeg slår til? Er litt fristet å gå for det første alternativet, da det blir endel billigere.

Endret av Sigmar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.