Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Micc eller Pedal ..


Gjest DackA

Anbefalte innlegg

Har et stort problem ..

Drevet og sjekket ut litt ..

Skal enten kjøpe nye pickups .. Gibson 498T og 490R (eller om det var omvent med t og r ;) )

Eller en MXR dist. pedal ...

trenger hjelp til avgjørelsen ! :P

Men vil jeg merke mye forskjell på miccene på lyden ( har noen schaller miccer i min epiphone gitar )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

betalte 7 for Gitaren ..

og jeg får de for 1300 for begge ..

Og gitaren er en Epihone LP heritage .. Altså Heritage modellen er det bare miccene som skiller den fra gibson , samme mahogny , behandla på samme måte ,samme elektronikk .. you name it ;)

Så vanskelig valg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bytter til bedre mikker får du FET lyd hvis du siden kjøper deg en pedal.

Det er mikkene på en el-gitar som avgjør om det blir bra lyd eller ikke! Samme hvilken boks du har, så blir ikke lyden helt topp uten kvalitetsmikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

betalte 7 for Gitaren ..  

og jeg får de for 1300 for begge ..  

Og gitaren er en Epihone LP heritage .. Altså Heritage modellen er det bare miccene som skiller den fra gibson , samme mahogny , behandla på samme måte ,samme elektronikk .. you name it ;)  

Så vanskelig valg

Får du begge for 1300? Da kjøper du jo pickups... Uten tvil.

Men hva om du ikke fikk begge for 1300, da kunne du jo bare kjøpt en mic... To er oppskrytt, holder i massevis med en. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, selvfølgelig er det ikke nesten den samme gitaren som en Gibson Les Paul. Det er teit å si.

Til og med lakken er samme !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.