Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

[ragtime][bossa nova] fingerspill på en mandag


windofpain

Anbefalte innlegg

Føler ikke du er helt i ditt rette element her, får ikke godfeelingen. Det flyter ikke nok.

har hørt mye bedre ting fra deg!

Heh, det er faktisk dette jeg spiller mest av, men vanskelighetsgraden er temmelig høy.. jeg mener også det flyter bra endel steder, men ikke over alt, og det vet du jeg er kapabel til å høre, så her er du litt unyansert.

Edit: gjorde et ny take, ikke perfekt, men er jo greit at dere andre har noe å overgå :lol:

nytt take på jobim-låta

Tror jeg nærmer meg nå..

enda et take

Endret av windofpain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spiller fint, men flyten er ikke helt med overalt. Men det ser jeg du er veldig klar over. ;)

Flott lyd!

Tusen takk! Hva syns du om den siste, den jeg postet idag, forresten? Den har noen småting i melodien som kunne vært klarere, men rytmisk sett er jeg veldig fornøyd, utfra hvordan jeg hører denne typen musikk..

Lyden er en Deviser Rosetta Vessel (med piezo-mic som er mikset med vanlig pickup) inn i en Egnater Rebel med Marshall 2x12 JCM800-kabinett, forresten.

Endret av windofpain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble tightere nå

Synes ikke jeg var unyansert sist - du er jo blant de flinkeste på forumet, så da må jeg pirke der jeg kan:)

Selv om noen partier er bra spilt, så funker det ikke for meg når noen sekunder innimellom ikke er det. Er vel kanskje litt vel perfeksjonistisk av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.