Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som har JamVox?


Boks

Anbefalte innlegg

Hallo, jeg trenger noen som har JamVox fra før av, som kan lage en backing for meg, siden jeg ikke kjenner noen som har JamVox, eller noen som spiller gitar og er helt i det.

Jeg har vurdert meg en JamVox, har ingen penger akuratt nå, og neste jeg skal bruke penger på er et elektrisk trommesett, også trenger jeg en backing fordi jeg skal spille foran en tusen. Tjener ikke på det nei, og det er denne måneden

Andre grunnen til at jeg vil at noen skal lage backing track er fordi jeg har veldig lyst til å prøve ut kvaliteten, siden gitarbutikken som er nært her, ikke installerer programvare på datamaskinen der osv bare for at jeg skal høre. Da må jeg kjøpe den først.

Sangen er Triptych, av Siam Shade. Hadde tenkt til å spille med et lite band, men trommeren trakk seg.. Jeg har en backing track fra Guitar Pro, men den er ikke rett når det gjelder rytmegitaren, men regner med ingen har hørt den, nesten ingen i hvertfall, kjenner et par som har hørt den.

Her er RapidShare link for sangen:

http://rapidshare.com/files/180039152/Siam...iptych.mp3.html

Tusen takk om noen gidder. :rolleyes: Skal ikke ta all verdens tid heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.