Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Heaven and Hell


Painkiller

Anbefalte innlegg

Ja. Syns det var veldig bra jeg! Dio er jo en genial vokalist. Faktisk også den konserten med best lyd av alle jeg har sett i spektrum. Eneste som var litt kjipt for meg var at jeg gikk glipp av de første låtene med mr Owens. Dørene skulle åpne 19.30 og jeg var der 19.45, og da hadde han allerede spilt 3-4 låter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var stor Black Sabbath fan på 80-tallet, og da spesielt Dio-perioden. Kjøpte DVD'en Live from Radio City Musichall, og ble vel egentlig litt småskuffet. Statisk, litt platt, og alt stort sett i samme tralten uten så veldig mye dynamikk og nerve.

Kjøpte også albumet som kom i april, og mye det samme der også. I tillegg har jeg til nå, ikke hørt en av låtene på plata som jeg synes kommer opp mot det de gjorde tidlig på 80-tallet. (og delvis Dehumanizer-plata som har et par tre virkelig gode låter, men dessverre, en helt på trynet produksjon) Dio er en stor vokalist, men som med hans solo-utgivelser siden Lock Up The Wolves, blir låtene for traurige, og melodiøst sære. (med delvis unntak på Master of the Moon.) Hele plata lider dessuten under å være over-gitar-produsert med en vegg av overvrengte Iommi-gitarer nesten hele veien. Alt for lite variasjon og dynamikk her også.

DVD'en har i det minste et knippe gode låter fra "gull-perioden", noe som gjør at den tross alt kan være verd å se på noen ganger innimellom. Cd'en er det mulig jeg tvinger meg gjennom et par ganger til, men skjer det ikke noe da, er jeg redd den blir stående og samle støv.

Hadde jeg hatt mulighet, ville jeg nok sikkert vært på konserten, men alt i alt, går jeg ikke og ergrer meg så veldig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.