Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Guitar Rig 3


JohnnyR

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har skaffa meg Guitar Rig 3 nå, men det er et problem så er grådig irriterende. Output Latensy på settes 15 millisekunder for at lyden ikke skal skurre og lyden blir borte hvis jeg velger en annen Hz. Er det noen som har hatt samme problem eller kan noe om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøv å installere alt på nytt.

Altså slette driver for lydkort og guitarrig, for så å installere det igjen(driver for lydkort først). Funket for meg når lyden var skurrete. Er noen flere tråder her men fant de ikke i farta desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte du guitarrig som pakke med lydkort (Session, Controller)? Isåfall er det ikke problem med hardware ihvertfall. Hvis du bare har en helt vanlig PC kjøpt på elkjøp eller liknende er det nok lydkortet som er for dårlig.. Men koster ikke stort for ett USB eller Firewire lydkort da. Har ett AudioFire 2 eksternkort liggende hvis du vil kjøpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guitar Rig 3 krever masse systemkraft, så om du har et gammelt system er det nok det som gjør det. Enten det, eller så har ikkje du et godt nok lydkort som HrBeLE sa. Kjøpte du GR3 med pedalbrettet? Hvis ikkje så tipper eg det er lydkortet som skaper problemer. Vil anbefale å kjøpe et eksternt lydkort som f.eks. TonePort fra Line6. Om du vil ha et veldig billig alternativ kan du gå for noe lignende fra Behringer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guitar Rig 3 krever masse systemkraft, så om du har et gammelt system er det nok det som gjør det. Enten det, eller så har ikkje du et godt nok lydkort som HrBeLE sa. Kjøpte du GR3 med pedalbrettet? Hvis ikkje så tipper eg det er lydkortet som skaper problemer. Vil anbefale å kjøpe et eksternt lydkort som f.eks. TonePort fra Line6. Om du vil ha et veldig billig alternativ kan du gå for noe lignende fra Behringer. :)

Jeg lastet ned en trial version av det. Men takk for alle svar:) Er nok at jeg er for dårlig PC for å kjøre det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.