Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

KristianF [31.12.08]


KristianF

Anbefalte innlegg

Gitarer:

-05 Fender Am dlx Strat m/Texas special pickups (som etterhvert skal bli HSS med andre pickups),

-94 Fender japan std. Strat

-05 hjemmelagd fat-tele (låter knall)

-77 Fender P-bass

-78 Yamaki akk.gitar

Forsterkere

Orange Tiny Terror

Kustom bassamp på hundre-og-mange-watt

Pedaler og div

Kommer etterhvert

DSC_0018_RESIZE.jpg

Resized.jpg

IMG_2391.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin strat du har der ja! Og ikke minst kabinettet. Veldig tøft med hjemmesnekra ting :)

Det er vell en stund siden jeg har sett at folk fortsatt spiller på en Orange TT. Disse var jo så populære på slutten av 2007.

Sikkert det forsterkeren som var mest omtalt her på forumet. Men plutselig forsvant de bare..

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen :)

Ja, TT blir sjeldnere å se igrunn, det er sant det.

Forsterkeren låter jo fint nok den, men jeg kan skjønne at den blir for simpel for mange, en kanal og få watt gir ikke akkurat det største bruksområdet..

Men for meg har den til nå fungert veldig bra, og det er for meg det viktigste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...

Har vært lite aktiv på forumet en lang stund, fikk rett og slett nok av forumet en stund..

Men litt nytt utstyr har komt i hus, og mer skal det bli :)

Strat'en har fått Tyler humbucker, driver å ordner meg et minimalistisk pedalbrett til øving etc nå, første utkast på bildet nedenfor.

Vurderer å kjøpe Mojo Vibe og litt diverse.

DSC_0084.jpg?t=1257612523

IMG_0373.jpg?t=1257612508

-

Endret av KristianF
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært lite aktiv på forumet en lang stund, fikk rett og slett nok av forumet en stund..

Men litt nytt utstyr har komt i hus, og mer skal det bli :)

Strat'en har fått Tyler pickups, driver å ordner meg et minimalistisk pedalbrett nå, første utkast på bildet nedenfor.

Planlegger å kjøpe Mojo Vibe og litt diverse.

DSC00365.jpg?t=1257612534

Er dette et eksempelbilde eller fester du faktisk patchkablene direkte inne i pedalen? Har aldri sett det før, men det var kjempetøft!:P Hvis du ikke stokker om på pedalene annen hver dag så har jo dette faktisk en praktisk verdi! ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er ikke patch-kabler engang, er vanlig PN2,5qmm ledning, som den du finner mellom stikkontaktene i huset ditt..

Var bare for å tilpasse lengden mellom pedalene, men går fint an å intern-koble dem, det skal i prinsippet gi lite signaltap. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk, Fender'n er jeg helt enormt god fornøyd med, den passer meg helt perfekt :)

Superstrat'en lå i kjellern på øvingslokalet hvor korpset mitt øver, fikk den :P

Er veldig jalla elektronikk og pickups i den, men den er faktisk helt latterlig lettspilt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk, Fender'n er jeg helt enormt god fornøyd med, den passer meg helt perfekt :)

Superstrat'en lå i kjellern på øvingslokalet hvor korpset mitt øver, fikk den :P

Er veldig jalla elektronikk og pickups i den, men den er faktisk helt latterlig lettspilt..

Da er det vel bare å skifte ut pickups og elektronikk, så blir det kanskje en helt knall gitar? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.