Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

HW 1 Strippet


Anbefalte innlegg

Når det gjelder sportsfiske, trenger du ikke tenke på noe som helst angående billedstørrelse selv. Lim inn html- koden du får, og så er bildene "passe" i forumet. De som vil se fullformat, kan klikke på linken, og se de store bildene.

AAhhh ...

Takk, eg freistar... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Den sorte stripen med lakk ble utrolig dekorativ! Jeg er skikkelig imponert over at du klarte å beholde den så jevn mens du pusset i vei med maskin. En flott gitar!

+1

Det eneste som slår meg, er at jeg har litt blanda følelser til den hvite plekterplata... Kunne du bestillt en i sort og prøvd det ut kanskje?

Men forøverig, elsker stilen! Tele er jo deilig saker, og må si du bumpa den opp i verdi med pussinga der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm- tror nesten jeg skal utsette Glorocasteren enda mer og pusse ned denne i stedet for. Blir en fin, gul stripe på denne:

(bilde)

IKKE(!) utsett Glorocasteren!!!

Vil se slutten på det prosjektet da det har pirret nysgjerrigheten ganske lenge. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro at så mange likte resultatet :D Den sorte "lakkresten" i overgangen ble et resultat av jeg konset veldg på å slipe plant, for å unngå slipesår fra maskinen. Vel halveis i slipingen fikk jeg "øye på" den, og bestemte meg for å beholde den. En tilfeldighet mao. Og slik er det vel fra tid til annen, at ting som ikke er nøye gjennomtenkt kan bli vellykket.

Hadde noen tanker om sort plekterbrett, men ved montering syntes jeg detaljen med det sorte laget midt i plekterbrettet matchet den andre sorte stripa, så jeg avventer litt.

Det som blir spennende nå, er å se hvor motstandsdyktig det oljede treverket er, både mot fysisk / mekanisk påvirkning, samt evt søl.

I'll keep you posted if something bad turns up .. B)

Endret av Tommern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt særs dårlig tid og mye å gjøre på jobben i det siste, altså lite tid til posting... men ville bare henge meg på denne tråden med en liten kommentar jeg også! Det der ser veldig bra ut, og ideen din er herved mottatt med takk og lagret inntil videre!! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.