Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Mudhoney i hus!


LilleLars

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge titta etter en god vreng pedal, etter jeg bytta pickups på gitaren ble behovet litt anderledes.

Jeg var på guitar-workshop og der hadde de et fint t-rex brett, med flere av de kjente kjære pedalene deres. Jeg har jo nova system fra før og den har en helt kurant vreng. I utgangspunktet ville jeg ha en t-rex møller, men i dag satt jeg opp novaen med min gitar og og t-rex brettet. Nova system vrengen og møller hadde mye av samme tone i seg, og hadde mye av samme kvaliteter som jeg setter pris på. Men mudhoney skilte seg mer ut og gav en mer varm tone. Så jeg konkluderte med at jeg hadde større behov mudhoney :) Har ikke vært hjemmom før nå, og dette virker ikke som tidspunktet å teste ut ny pedal. Men jeg har a testa det i butikken, så er svært fornøyd :)

Dessverre måtte jeg levere fra meg nova'n pga. ram-chip feil, dette gjelder alle tidlige shippa modeller, så ser ut til at jeg må leve uten nova en stund :(

Men ny pedal, YaaaaY!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.