Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Enkelte tror de eier gull


adoniz

Anbefalte innlegg

Prisene er ikke noe å skryte over. Men de er da lavere enn nypris?

Tror en LP studio alpine white koster litt mer enn de "vanlige" studio-gitarene.

Julen 2007, kostet en LP Studio rundt 6000kr NY. Men prisene steg op igjen og har ligget stabilt en god stund.

Men som sagt, så ha rjeg sett at enkelte butikker setter litt høyere pris på LP alpine white enn de vanligste modellene.

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns enkelte Dean-gitarer er drittøffe, men litt harry.

Dean ML Black Knight ser jævlig bra ut. Jævlig tøff finish på denne.

Sånn type som er vanskelig å få frem på bilde, men den ser så jævlig deilig ut i virkeligheten.

Enkelte LTD Eclipse-gitarer har lik finish.

Skulle bare ønske at gripebrettet så litt bedre ut enn dots..

ml%20knight.JPG

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man ser at veil pris er 14990 for denne gitaren, så vet jeg om mange forhandlere som faktisk priser gitarene til det, og gir kanskje et par tusen i avslag hvis det kommer en og kjøper til den prisen. Hvis selgeren i den øverste posten ikke har undersøkt noe særlig om prisene på denne gitaren, og kanskje betalt 13000kr for den så er jo ikke 9000 noen feil salgspris i utgangspunktet fra han. Derimot om man ser hva gitarene går for nye nå(ikke hva de kostet når alle solgte de grisebillig for ett år siden) og hva de ligger på brukt mange steder så har han ikke bommet så masse. Uansett så tviler jeg sterkt på at gitaren blir solgt for denne prisen, siden flesteparten skjekker priser på nettbutikker når de også har tilgang til finn.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns enkelte Dean-gitarer er drittøffe, men litt harry.

Dean ML Black Knight ser jævlig bra ut. Jævlig tøff finish på denne.

Sånn type som er vanskelig å få frem på bilde, men den ser så jævlig deilig ut i virkeligheten.

Enkelte LTD Eclipse-gitarer har lik finish.

Skulle bare ønske at gripebrettet så litt bedre ut enn dots..

ml%20knight.JPG

Agreed! Razorback er kanskje litt _for_ "harry" men syntes at Stealth two tone også er ganske fet :) Washburn har faktisk en Dime serie med Stealth, og Dean har jo selfølgelig Stealth

Men generelt ML er fet :) Beklager for offtopic..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.