Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vil rocken dø fra oss?


Dawn

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke helt på den maaaange ungdommer som hører på rock. Man ser dem jo når man drar på konsert, men når man kommer tilbake til det virkelige liv så er det jo ikke sååå mange... Synes det er litt rart i grunn, men sånn er det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Leser plateanmeldelser opp og ned i mente, og jeg greier ikke å holde følge med alle rocke banda som gir ut plater om dagen. Mye bra også, både av mer "klassisk" rock, mens ikke minst nyere og "nyskapende" rocke band. Så virker ikke akkurat som at rocken dør sånn sett.

Det som er j¤()/"lig trist er at de som musikk kanalene på tv (og radio?) tydeligvis ikke har bredde og kvalitet på dagsorden. Bare samme typen musikk som går på repeat om og om igjen.

Vet ikke hvordan konsertmiljøet har utviklet seg de siste tiårene, men det kunne vært flere internasjonale artister som stakk innom vesle Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What? P3 er den eneste kanalen det går ann å høre på.

Det er sant, men utvikling på p3 er kjip. Nedkutting i kule programmer for å gi plass til juntafil. Og det at a-lista kuttes med noen sanger, gjør at man bare må høre det samme mølet oftere...

De spilte Talking Heads her om dagen, det var jo gøy. Men det går jo mye i det samme. Liker pratinga, synes de kunne variert musikken litt mer eller bare slutte å spille vglisteskvipet. Vil jeg høre på den samme låta på repeat, så hadde jeg jo hørt på ipoden min...

Endret av Heidi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.