Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vil rocken dø fra oss?


Dawn

Anbefalte innlegg

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er jo slikt som gjerne går over når folk får konfirmert seg og tørka seg bak øra :P

Med på den. Hadde selv en techno periode frem til femtenårene, da det gikk over i Pink Floyd, som fortsatt er mitt favorittband. Samtidig ser man på DT og PM og andre prog band at det er en sykt god epoke vi er inne i nå. I tillegg er det mange indieband som har slått gjennom etter 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rocken døyr ikkje ut, den utvikler seg videre, slik som den alltid har gjort. Sjølv om eg kanskje høyrer på meist musikk frå 70-tallet, så meinar eg fortsatt at det er masse god musikk. Bare høyr på band som My Morning Jacket, BigBang, Motorpsycho, The Grand, Grand Cafe, The Soulshake Express, The Black Keys, Thunder Express, Neil Young (han spiller fortsatt), ZZ Top (spiller fortsatt), Foo Fighters, Queens of the stone age, Pearl Jam, The Hellacopters (veit at dei nettopp slutta), Skambankt, Kaizers Orchestra, Madrugada (veit at dei nettopp slutta), Black Rebel Motorcycle Club, The White Stripes, Wolfmother osv..

Endret av Toften
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare platebransjen som holder på å dø ut virker det som...

Men altså, jeg synes det i hvertfall er viktig at det er nyskapning jeg, gidder ikke å høre på patti smith II, ramones II og sabbath II liksom, kan jo ikke slå originalen, så hvorfor nøye seg med å være middelmådige kopister?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om klassekammeratene dine ikke hører på samme musikk som deg så betyr vel ikke det at rocken er på vei til å dø ut :lol:

Namsos har Åge og DDE og Askil Holm.... Og det er vel kun derfor namsos har fått den tittelen :ninja:

og du kaller deg trønder. Prudence var jo dritfett. Null$katte$nylterne er dritfett. og fortsatt kommer det dritfete band fra namsos, f eks Nameus og Hot Organ. rart, derre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke trønder - jeg er stjørdaling... altså hakket over trøndere :rolleyes:

dårlig unnskyldning for mangel på allmenn kunnskap. kan gå med på at du ikke er trønder, men hvor mange hakk og i hvilken retning i forhold til oss tar du ustyrtelig feil på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke trønder - jeg er stjørdaling... altså hakket over trøndere :rolleyes:

Pøh.. Jeg er namsosing. Har alle DDE-folka rundt meg og bor på hybel hos tangent-mannen til Åge.

Men til saken. Det ser ikke ut til at rocken dør ut. Helle min venne-omkrets hører på "rock" :) Og hvis noen kommer over ei 40år og evig singel dame som ikke liker trønder-rock skal du få kaffekoppen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.