Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva slags plekter bruker du?


Gjest Emperoar

Anbefalte innlegg

  • Svar 242
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

men de dunlop plekterne er så store.. Hvis du ikke holder dem noenlunde riktig (er ikke så flink der nei) blir det skikkelig tungt å spille med.

Mykt plekter er en ulempe synes jeg fordi de er så ustabile og vanskelig å spille fort med. Har for øvrig liten erfaring med harde plekter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men de dunlop plekterne er så store.. Hvis du ikke holder dem noenlunde riktig (er ikke så flink der nei) blir det skikkelig tungt å spille med.

Bruker for øyeblikket Big Stubby 3.0 mm. They don't get much bigger... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men de dunlop plekterne er så store.. Hvis du ikke holder dem noenlunde riktig (er ikke så flink der nei) blir det skikkelig tungt å spille med.

Mykt plekter er en ulempe synes jeg fordi de er så ustabile og vanskelig å spille fort med. Har for øvrig liten erfaring med harde plekter.

Verken Jazz serien eller Black Gold er særlig store.

Det med tykkelse er også det jeg mener med formen til Jazz III plekterne, den rundt tuppen gjør at jeg liksomikke får helt tak på strengen, derfor liker jeg de mer spisse tuppene på Black GOld plekterne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.