Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarist/Vokalist søker band - Salten, Bodø/Fauske


Aspmyra

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å prøve meg på et nytt band. Med to gitarister, en vokalist, en tangent-artist, en bass og en trommis. Rimelig stort band mao. (Ting kan kombineres)

Først og fremst er jeg gitarist, og velger å plassere meg i klassen viderekommen, men alikevell trenger man ikke ha for høye forventninger.

Samme gjelder syngingen, det er på mange måter en begrenset stemme, men er villig til å prøve meg om noen er interessert.

Jeg spiller for det meste akustisk gitar, dette er en gammel Ibanez York 78' model.

På el.gitar spiller jeg på en Gibson Les Paul Standard 50's faded. Forsterker skal kjøpes fort, rundt 40-50w som er brukbar på liveopptredener og vanlige øvinger. Jeg har startet fra scratch når det gjelder effekter, og har dermed bare mitt gamle Zoom-brett og en pocket pod. Noe som er lite aktuelt å bruke. Om man ikke har, kan det hende jeg kanskje klarer å skaffe øvingslokale.

Alder? Jeg er egentlig åpen for alt. Er selv 18 år, og søker da helst noen med samme alder, altså 16-21.

Hvis du er interessert, eller om det er et band som er interessert kan du jo ta kontakt? :)

Mvh - Jørgen

Endret av Aspmyra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei

Har du fått noe respons på dette?

Er selv veldig interessert. Ser du kaller deg "Aspmyra", bor selv ca 2 minutter fra Aspmyra stadion i Bodø.

Spiller for det meste metal, men kan gå for alt av sjangre egentlig.

Har spillet gitar ca 8 år, mer eller mindre. Skal se om jeg får lastet opp en liten demo.

Få en PM hvis du er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Er 20 år gammel gitarist og bor i bodø. Kunne tenkt meg og hatt noen og spille med. Spillet aktivt i ca. 6 år, lite de siste 2 årene. Men kommer nok fort når jeg begynner igjen. Har nok spilt til sammen i 10 år nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.