Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Reperatør på østlandet?


enotodden

Anbefalte innlegg

Eneste problemet med Trond er at han blir sur om du ikke gjør gitaren slik han vil ha den. Han er en elendig tufs på kundeservice. Dessuten er det ikke Trond som gjør de litt værre moddene/reparasjonene, det er en kar de kaller Pluto, som er dyktig, og er alt guitar workshop en gang var...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne pluto-fyren har jeg hørt mye bra om!

Han har bygget tre gitarer til gitarlæreren min, og jeg tror ikke jeg har hørt en gitar synge så fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar. Gitaren er uten tvil sjelden, men hvor mye den er verdt er jo så sin sak. Et par jeg har snakket med som mener det er en skolegitar ment for bruk ved høyere utdanning i tyskland i krigstida.

Men uansett, jeg skal sjekke med Norsk Musikk og høre om de gjør en slik reperasjon, tror det skal litt arbeid til for at den skal virke etter mine behov.

Noen reperatører har jeg erfart at gjør et greit arbeid for en gitar som ikke blir utsatt for temperaturendringer og transport, men når du tar den med deg på noen bussreiser blir det bare krøll.

Men takk for svar alle sammen, og hvis noen andre vet om noe, bare kom med det ^_^ !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.