Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nå er Highwayen modda!


LilleLars

Anbefalte innlegg

Igår monterte jeg og ChrSB fra forumet alt fra den fine pakken som lå under juletreet :) Han gjorde riktignok meste parten av jobben, so kudos ;)

Neck og middle er fra GFS hot premium set, og i bridge er det en Fat Pat humbuck med svart nickel case.

web.jpg

web.jpg

web.jpg

web.jpg

web.jpg

web.jpg

En fantastisk forandring fra highway pickupsene som ikke er stort å skryte av.

Det å få satt det hele sammen var et artig projekt, med tanke på at jeg og christian er en anelse uerfarene, men det gikk utrolig nok til slutt. Jeg klarte å prestere å lodde Neck til middleswitch og Middle til neckswitch :P det var morsomt å finne ut av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår monterte jeg og ChrSB fra forumet alt fra den fine pakken som lå under juletreet :) Han gjorde riktignok meste parten av jobben, so kudos ;)

Neck og middle er fra GFS hot premium set, og i bridge er det en Fat Pat humbuck med svart nickel case.

*BILDER*

En fantastisk forandring fra highway pickupsene som ikke er stort å skryte av.

Det å få satt det hele sammen var et artig projekt, med tanke på at jeg og christian er en anelse uerfarene, men det gikk utrolig nok til slutt. Jeg klarte å prestere å lodde Neck til middleswitch og Middle til neckswitch :P det var morsomt å finne ut av :)

FUCK THE SYSTEM, sier man da! og lar det være som det ble!

fet fjøl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår monterte jeg og ChrSB fra forumet alt fra den fine pakken som lå under juletreet :) Han gjorde riktignok meste parten av jobben, so kudos ;)

Neck og middle er fra GFS hot premium set, og i bridge er det en Fat Pat humbuck med svart nickel case.

En fantastisk forandring fra highway pickupsene som ikke er stort å skryte av.

Det å få satt det hele sammen var et artig projekt, med tanke på at jeg og christian er en anelse uerfarene, men det gikk utrolig nok til slutt. Jeg klarte å prestere å lodde Neck til middleswitch og Middle til neckswitch :P det var morsomt å finne ut av :)

Åssen er fat paten?

Endret av F.V.Zappa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å bruke "EDIT"-knappen.

Svart humbucker på svart brett så faktisk ganske stilig ut.

EDIT: Syns du at GFS-pickupsa låter bedre enn de stockpickupsa som var i gitaren før?

JA!! for all del, highway pickups er jo nokså tamt da. GFS pickups er overaskende bra i forhold til pris :)

Jeg elsker fat paten, tidligere har jeg aldri rørt bridge pickupen siden det låt så tynt og spisst, men fat paten gir deg skikkelig punch! Den fungerer utmerket på higain (litt sånn pop-vreng), blir liksom ikke grumsete, veldig klar tone:) Jeg elsker den ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA!! for all del, highway pickups er jo nokså tamt da. GFS pickups er overaskende bra i forhold til pris :)

Jeg elsker fat paten, tidligere har jeg aldri rørt bridge pickupen siden det låt så tynt og spisst, men fat paten gir deg skikkelig punch! Den fungerer utmerket på higain (litt sånn pop-vreng), blir liksom ikke grumsete, veldig klar tone:) Jeg elsker den ihvertfall!

Hurra. Og gitaren var kul, den. Håper du lot switchen være føkka opp ang. Kobling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde akkurat en fantastisk oppdagelse! Jeg har vært litt irritert på vrengen på nova, den har låt helt ok på gain opp til 7 av 30, eller helt opp mot 30, mens alt i mellom har bare blitt et hav av grums. MEN, med nye fancy pickups låter vrengen laaangt bedre!

Må legge til at jeg ikke kan så mye om lyd, så bare naturlig at jeg aldri kunne tenke meg at det var pickupsa som ødla novan :P

Nå er det faktisk mulig at jeg unslapp 1500,- for møller (vel vel forsåvidt fortsatt ha den da...gaaas)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde stratten HSS-oppsett da du fikk den, eller SSS?

Ligger en 06' Fender American HW1 Stratocaster på øvingslokalet. Låter veldig sterilt i forhold til den gamle Fender Mexican stratten fra tidlig av 90-tallet.

Har en mistanke om at det er pickupsa det er noe galt med. For gitaren er himmel å spille på, men låter veldig steril gjennom forsterker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva det er med den straten, men vet at min låter langt bedre av nye pickups og at den er fantastisk å spille på. Kan ærlig si at jeg ikke har kjent på en gitar hvor jeg har tenkt denne er deiligere å spille på en min egen. Men den låt ikke bra før. Highway er drit bra etter et pickup-bytte :P

Var SSS da jeg kjøpte den.

313283.jpeg

Sånn så den ut før :P nå er den penere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.