Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Skal kjøpe meg bass


kake

Anbefalte innlegg

Du kan muligens få en brukt standard squier eller noe i den duren, men antakeligvis ikke noe særlig å skryte av. Legger du på en tusenlapp til er det straks en del fler muligheter. Da kan du kanskje få tak i en grei mexico-fender, cort eller yamaha brukt. Finner du en brukt squier Vintage Modified-serie, så er de også vistnok mye for pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den GSR'en er sikkert helt grei. TR500'en er jo helt herpa elektronikkmessig, så den ville jeg holdt meg unna. Morgan har jeg ikke særlig gode erfaringer med. Ibanezen er nok bedre. Kunne du være interessert i en femstrenger så har jeg en jeg vurderer å selge. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal holde meg innen 4 strenger foreløpelig. Den GSR-200 bassen var litt langt unna, og derfor ingen mulighet til å prøve den, må også styre med post og sånt. Den Morgan bassen var jo i alle fall i nærheten, men du tror ikke den er noe tess altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Spilte på en louder i 2 år faktisk! Meget behaglig bass, mulig jeg var heldig, men jeg vil si gå for louderen.. Hørtes faktisk ikke verst ut (Endte med at jeg plasserte en Jackson KBX i skapet, men den hadde ikke bunn... :S )

Endret av Thunder Fingers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Solgte den for 4 år siden :)

Men kjøp Louderen du, alt det virker som du trenger er en bass som høres ut som en bass, så gi blanke faen i hva kresne bassister maser om ;)

Endret av Thunder Fingers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.