Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

FX sends i cubase SX


Anbefalte innlegg

hei, jeg har bl.a. en romklang plugin på lydkortet mitt som jeg gjerne vil gjerne bruke som effekt send i cubase sx 2. Jeg har routet kortet så romklangen går til både inn- og utganger i sx, men får ikke helt til at denne blir brukt som effektsend - selv om romklangen får signal inn, gir den ikke noe signal ut igjen. vet dere hvordan jeg kan fikse dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aner ikke. Jeg har dessverre ikke sx 2 ennå. Må vente litt før jeg tar meg råd til å KJØPE det (for det er faktisk noen her som gjør det også)

*ler*

Vet at signalgangen er litt anderledes når det gjelder sx2 i forhold til versjonen før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ;) vurderer faktisk kanskje å kjøpe noen plugins etterhvert, uu ;) kommer iallefall ikke til å bruke noe jeg ikke har kjøpt for å lage noe jeg skal tjene penger på, selv om jeg burde vel tatt meg råd.. jeu jeu. knall program iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aner ikke. Jeg har dessverre ikke sx 2 ennå. Må vente litt før jeg tar meg råd til å KJØPE det (for det er faktisk noen her som gjør det også)

*ler*

Vet at signalgangen er litt anderledes når det gjelder sx2 i forhold til versjonen før.

Hva koster det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er hele oppsettet ditt Hallvardo? (Bare av ren nyskjerrighet)

tenker du data oppsettet?

Har et creamware luna kort, + en 8inn/ut boks, til sammen 10 inn og ut. Så har jeg en gammel yamaha polysynth (MED orgel-del, haha;)) som faktisk er litt kul som jeg har begynt å bruke litt i det siste. Ellers har jeg et lite crappy midikeyboard som jeg gjerne skulle erstattet med noe annet, men det får vel bli litt senere.. så har jeg line 6 guitar port. Av programvare bruker jeg Scope Fusion Platform som følger med lydkortet, bruker bl.a. klangen og compressorer derfra, for å spare litt prosessor kraft. er ganske bra kvalitet på dem også. Så bruker jeg cubase sx og diverse softsynther... Har også en midicontroller med 9 fadere og 24 knotter, den er kjekk!

jau, det var vel det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.