Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fosse


metalpete

Anbefalte innlegg

Hadde i dag en avtale om å kjøpe noen pedaler av denne forumbrukeren. Vi var enige om pris, frakt og oppkrav og alt ble avtalt over mail. Plutselig påstår brukeren at han har fått et høyere bud og vil ha mer penger enn avtalen tilsa uten å legge ved dokumentasjon for at dette var tilfelle. Folk som ikke holder avtaler handler jeg ikke med og hvis det er flere forumbrukere som har denne handelsfilosofien så vet de nå hva denne brukeren står for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde i dag en avtale om å kjøpe noen pedaler av denne forumbrukeren. Vi var enige om pris, frakt og oppkrav og alt ble avtalt over mail. Plutselig påstår brukeren at han har fått et høyere bud og vil ha mer penger enn avtalen tilsa uten å legge ved dokumentasjon for at dette var tilfelle. Folk som ikke holder avtaler handler jeg ikke med og hvis det er flere forumbrukere som har denne handelsfilosofien så vet de nå hva denne brukeren står for.

Jeg er nok litt involvert i dette.

tidlig viste jeg tegn til interesse, og spurte mye om spesielt separate salg. I dag morges så jeg at det stod at varene var solgt. Men senere fikk jeg en PM hvor det stod noe om at "pedalene er dine hvis du topper 1300kr" eller noe i den dur. Jeg sa da at jeg var villig til å gå 1400kr, men plutselig skulle han ha budrunde...

edit: jeg syntes da at det var rart at varene var "solgt", for så å "kan du toppe 1300kr". Er varene solgt, så er de solgt for min del, uansett hva slags bud som kommer inn. Ikke misforstå, jeg er interessert i varene :P

Endret av mebeemo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.