Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva burde jeg kjøpe?


alk3kid

Anbefalte innlegg

Ja men jeg vet at han spiller på en j-bass i sangen. Mark Hoppus i Blink-182 brukte j-bass btw. Og jeg snakker ikke om pop-punk. Jeg snakker Black Flag, Descendents, Anti-Flag, Circle Jerks, Minor Threat, Bad Brains, Dead Kennedys, Comeback Kid og masse underground shit..

æsj nå ble jeg usikker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.. kompliserte greier <_< Da vet jeg hvertfall at jeg likegodt kan kjøpe en p-bass.

Det låter kanskje kjedelig med en p-bass, men når du spiller live og øver med bandet ditt, så vil p-bassen bryte LETT igjennom lydbildet og ikke minst, lyden er fet som faen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det låter kanskje kjedelig med en p-bass, men når du spiller live og øver med bandet ditt, så vil p-bassen bryte LETT igjennom lydbildet og ikke minst, lyden er fet som faen.

P-basser er småkjedelige alene, men de glir så utrolig bra inn i band, uansett hva du spiller omtrent. De passer til alt! :D

Holder på og sparer til en selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

NEi, vil ikke si at de er små kjedlig alene altså, Jeg elsker lyden av en P bass, spilt både alene og med band, De er ufattelig sterke og klare i lyden. Som jeg nevnte i episoden "Bongo vs. P bass" Hadde ballene og klarheten jeg ville ha med engang jeg plugget i P bassen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEi, vil ikke si at de er små kjedlig alene altså, Jeg elsker lyden av en P bass, spilt både alene og med band, De er ufattelig sterke og klare i lyden. Som jeg nevnte i episoden "Bongo vs. P bass" Hadde ballene og klarheten jeg ville ha med engang jeg plugget i P bassen :P

Joda, du har et poeng. Men likevel kan man si at en P-bass kan bli ensformig når det kommer til lydvariasjon. Men det har vel kanskje med at den er passiv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Ja, Til det blir du nok nødt å stole på pedaler og EQ.. For meg er ikke det noe større problem, da jeg har en POD X3 Live som fikser det for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.